poniedziałek, 17 stycznia 2011

kasia5400

twarz przed:

Bardzo nie podoba mi się wyraz twarzy Twojej medoll. To wszystko za sprawą źle dobranego nosa i ust. Jezeli chodzi o pozostałe elementy twarzy, to najbardziej lubię oczy. Reszta do zniesienia, lecz nie zachwyca. Makijaz równiez mi się nie podoba, gdyz jest strasznie niestaranny. Mogłaś dodać trochę białej, czy jakiejkolwiek innej kredki oraz odrobinę cienia. Moja ocena: 4/10.


twarz po:

(Metamorfozę wykonywałam dzień wcześniej. Na szczęście zmieniłaś tylko nos). Nie jestem do końca przekonana, jezeli chodzi o ten makijaz. To wszystko przez moją myszkę, która od niedawna wariuje :c Nie masz zbyt wielu kosmetyków, co dodatkowo utrudniło mi pracę. No cóz, wyszło co wyszło. Mam nadzieję, ze jest znośnie.


strój przed:

Nie podoba mi się Twój strój. Pomieszałaś za dużo kolorów. Myślę, ze powinnaś zrezygnować z czarnych dodatków, a zastąpić je jakimiś w spokojnych barwach (tj. beż, brąz). Dodam jeszcze, że całość jest wykonana bardzo niestarannie, co potwierdza ułożenie sukienek. Moja ocena: 3,5/10.


strój po:

Co prawda masz dość sporo ciuchów, ale uwierzcie bardzo trudno było mi z nich coś wykombinować (zajęło mi to aż dwa dni :o). Góra stroju składa się z brązowej koszuli/żakietu oraz topu i spódnicy o podobnym kroju. Spodnie stworzyłam z czarnych rurek i matowych rajstop. Na nogach spoczywają dwie pary butów, natomiast na głowie brązowy kapelusz.

6 komentarzy:

Allesandra92 pisze...

Nie lubię fryzury PO, więc to utrudnia mi ocenę...Ale makijaż b. ładny :)

Strój PO równie ciekawy.

Lo0la777 pisze...

Strój po, nie wiem dlaczego, choć nie jest skomplikowany wpadł mi w oko. Ma to 'coś' w sobie. Baardzo mi się podoba. Makijaż też niczego sobie. Nie rozumiem, czemu nie jesteś co do niego do końca przekonana. Ogólnie co do metamorfozy po : wielkie TAK ! ;)

Pedrosia pisze...

Strój po jest przeeeee cudny
Te buty muah! xD
Makijaż też ciekawy

Ewanilla pisze...

noo, buty w po są super D:D

Drakula-Ula pisze...

Zrobisz mi metamorfoze?Jestem covegirl1998.

Anonimowy pisze...

twarz przed: tak troche powiem - beznadziejnie. poliki i oczy. brzydko to wyglada
twarz po: lepiej, ale moze wyszloby lepiej z inna fryzura
stroj przed: zlozony ale brzydki. nic tu do siebie nie pasuje
stroj po: fajny, wpadl mi w oko, lecz zjelabym kapelusz