poniedziałek, 17 stycznia 2011

magdalenka102

Twarz przed:
Bardzo nie podoba mi się wygląd Twojej medoll, jest strasznie sztucznie i a'la Barbie. Usta są zbyt "sweet". Za dużo tych rzęs. Poza tym brwi sa o wiele za wysoko.
Ocena: 4/10

Twarz po:
Nadałam bardziej naturalnego wyglądu dając dozę oryginalności przez niespotykane użycie kredki do oczu. Usta zostawiłam neutralne. Policzki delikatnie zaznaczyłam różem. Ta fryzura i ten kolor włosów pasuje tu idealnie.

Strój przed:
Strój przed jest zbyt prosty, a na dodatek wg mnie nieco wulgarny. Nie mam za co dać dodatnich punktów.
Ocena: 0/10

Strój po:


Stworzyłam "futrzastą" sukienkę. Czarne rękawy złożone są ze spódniczki, pasków i futra. Na stopy nałożyłam bardzo proste, delikatne szpilki. Wg mnie przydałoby Ci się więcej żakietów i dolnych części strojów. Uzupełnij o to szafę.

14 komentarzy:

moll__y pisze...

Zgłaszałam się jakiś czas temu do metamorfozy w KG infiore, ale nie zostałam dopisana do kolejki... Czy mogę prosić o dopisanie mnie??

moll__y

Sylwia pisze...

Bardzo pomysłowa metamorfoza. Podba mi sie najbardziej makijaż. Szczególnie ta kredka. Bardzo ryginalnie to wygląda. Strój trochę mniej przypadł mi do gustu, ale też jest niezły. ;)

LealAngel

weronika pisze...

Makijaż jest cudowny!

/xXgreen0appleXx

Lo0la777 pisze...

Oryginalny makijaż, mianowicie pomalowanie powiek kredką w niecodzienny sposób dało oryginalny wyraz, co mi się bardzo podoba. Strój podoba mi się już mniej, ale co tu dużo mówić, jest o wiele lepiej niż przed. A pozatym są gusta i guściki, każdy preferuje co innego. ;))

Magdalena pisze...

Zgadzam się co do oryginalności makijażu. Jest niesamowicie precyzyjny, podoba mi się połączenie kolorów. Strój nie do końca mnie przekonuje, dla mnie odrobinę przekombinowane, ale wiem, że Wasze metamorfozy to zawsze niespotykane stylizacje;)

Pedrosia pisze...

Strasznie podoba mi się makijaż! Jest prze boski :> Strój też bardzo ciekawy

A w kolejce jest błąd, na początku uczestk nie powinno być, już miała metamorfozę

Sylwia pisze...

Zakochałam się w makijażu. ♥

I ♥ Michael pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Lolka15 pisze...

makijaż jest o niebo lepszy ale strój nie podoba mi się ani przed ani po:(

Sindy pisze...

świetny strój zrobiłaś ! ;*

Anonimowy pisze...

twarz przed: wygladasz jak lalka barbie.
twarz po: super makijaz. bardzo orginalny i o to chodzi
stoj przd: bluzka, spodniczka i buty, to twoj zestaw. beznadzieja. zgadzam sie, moze wydawac sie wulgarny
stroj po: hmm, nie podoba mi sie ta ''futrzana'' sukienka. stworzylabym cos bardziej kobiecego i eleganckiego

Anonimowy pisze...

Powiem że ta metamorfoza jest BEZNADZIEJNA !. Zgadzam się z tobą że te rzęsy są beznadziejne ale fryzura jest dobra i dobrze dopasowane dodatki chociaż nie cierpię takich kół . Ty zrobiłaś z tego jakąś zamuloną nudziarę pomysł fajny ale nie dopasowane fryzura i ta kredka ! dobra koniec z twarzą tera ciuchy ; strój taki " basikowy " prosty bez fantazji jak na pogrzeb króliczka playboya (..). Ci zwykle fajnie wychodzę te połączenia bo to zawsze co innego ale tym razem ZJACHAŁAŚ TO . Cała metamorfoza jest ogólnie do du.. . Jeżeli chcesz sobie jeszcze za mną pogadać to na Martt-- .

Anonimowy pisze...

Jej lalka jest zbyt "sweet", po metamorfozie jest o niebo lepiej. A ty z góry : założę się że to ty magdalenka102, bo Ci nie przypasowało jak Cię oceniły. Z krytyką trzeba się godzić. Ja nie jestem na takową przygotowana, więc się nie zgłaszam do metamorfozy.

Anonimowy pisze...

yyy ty z góry się chyba trochę pomyliłeś ale spoko, nawet się zgadzam ale to jakaś Martt- jest a nie ta druga -.-