środa, 26 stycznia 2011

Kennedy890

Nie lubię robienia screenów w obecnym salonie piękności.

Twarz przed:

Zacznę wymyślać nowe synonimy dla słowa koszmarnie. Po pierwsze oczy oraz brwi są za wysoko, nos jest prosi a usta za różowe. Karnacja także beznadziejna, a ta fryzura Ci nie pasuje. Makijaż oczywiście jednym cieniem więc także jestem na nie, a zamiast dawać soczewki mogłaś po prostu wybrać lepszy kolor tęczówek. Poza kształtem ust zmieniłabym wszystko. Moja ocena: 1/10

Twarz po:

Zakładam, że wcale nie jest lepiej ale starałam się. Bezmyślnie zakryłam efekt mojej zabawy kredkami do oczu fryzurą ale i tak mi nie wyszło... Czułam się jakbym malowała dziecko. Dupa, dupa-.-!
Strój przed:
Twój strój jest prosty i nudny. Radziłabym zmienić albo górę albo dół gdyż stylami nie pasują do siebie. Z drugiej strony widząc Twoją szafę nie spodziewałabym się czegoś lepszego. Moja ocena: 2/10

















Strój po:
Postarajcie się mnie zrozumieć zarówno przy twarzy jak i stroju. Niektóre doll ciężko jest "zmienić".
Luźne wdzianko na zakupy w centrum handlowym przy plaży, o tak widzi to moja wyobraźnia :d To zielone przy głowie to chusta, którą związany jest kok lub kucyk również widziany w mojej wyobraźni. Jako, że buty lekko odstawały przypasowałam im dziwny wisiorek zrobiony z wiszących reflektorów. Tadaa.. :c

8 komentarzy:

Lo0la777 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Lo0la777 pisze...

Ej no, nie jest znowuż tak źle. Moge cie pocieszyc, jest lepiej niz przed ;D a i jeszcze fajny ten wisiorek ;)

Pedrosia pisze...

W twarzy po nie po0doba mi się tylko fryz. Ciuchy po są bombowe, bardzo mi się podoba :> Zmiana na lepsze
I tak w ogóle, mogę prosić o to by moja metamorfoza w końcu nadeszła? C:
Jestem niecierpliwa

ig☀r / hibiskusek pisze...

Bardzo mi się podoba naszyjnik z reflektorów :>

AaNnIiTtAaaa pisze...

makijaż przed: istna masakra. 1/10 to trafna ocena. nie lubię tych włosów po. za to makijaż b. ładny :). muszę powiedzieć, że wprawiłaś się w malowaniu policzków. no niestety niespecjalnie podoba mi się ubranie. jednak w zupełności cię rozumiem. wiem, jak to jest, kiedy szafa zgłoszonej do metamorfozy nie przecieka ;>. naszyjnik z reflektorów jest super.
pozdrawiam :D.

Anonimowy pisze...

makijaż przed: Woww!! Udało ci się mnie przerazić. HAh, wyglądasz jak pustak ;d

makijaż po: trzeba było dać fryzurę jeszcze bardziej zasłaniającą fejsa ;S

strój przed: 12-nastolatka na dyskotece szkolnej? Bo szczerze to tak wyglądasz :d

strój po: ten strój fajniejszy, ale też jakby szła na jakieś zakupy czy coś ;D

Ewanilla pisze...

hahah, w stroju po, udał Ci się ten wisiorek :D:D

Marta ;* / Kennedy890 pisze...

Hehe.Wtedy wyglądałam jak pustak,zgadzam się z tobą Bella.Jak mogła się tak oszpecić:(Ocena siebie ŻENADA