środa, 5 stycznia 2011

missRikki117

Twarz przed:
Elementy twarzy mi się podobają, jedynie usta są trochę dziwne. Włosy także na tak. Z makijażem jet gorzej: najbardziej nie podobają mi się te  błyszczące cienie Luxe i sposób umalowania ust. Policzki mogą być, zrezygnowałabym tu z dodatków. 4/10

Twarz po:
Uwielbiam te oczy. Wykonałam przydymione oko z dodatkiem niebieskiego. Brwi zacieniowałam na czarno, fryzurę zmieniłam na krótką, a'la Agyness Deyn. Policzki musnęłam różem, zaś usta umalowałam na gramatowy.

Strój przed:
Metamorfozę makijażową wykonałam jakiś czas temu, więc wygląd twojej doll zmienił się. Kolorystycznie jest okej, jednak nie podoba mi się ta bluzka. Brakuje mi tu jakiejś marynarki, czegokolwiek. Statuetka zdecydowanie na nie. 3,5/10

Strój po:
Miałaś tylko 1,5 strony w szafie, więc nie miałam wielkiego pola do manewru. Wykonałam dla  ciebie luźną stylizację, gdzie głównym elementem jest zielono-szary sweterek DKNY. Długą, szarą bluzkę wykonałam z bluzki, sweterka i bezrękawnika. Na nogi założyłam czarne rurki i szare, wpadające w zieleń buty.


10 komentarzy:

weronika pisze...

Baaaaaardzo mi się podoba makijaż "po". :>

Lo0la777 pisze...

Zgadzam sie z osoba powyzej, makijaz 'po' jest megaa ! ^^.

Magdalena pisze...

Makijaż 'po' - moja ukochana fryzura, moje ukochane kolory;) Uwielbiam fiolety i granaty. A na ten sweterek poluję od kilki miechów. W końcu go dopadnę, a metamorfoza jest świetna;) pzdr

krzysio100 pisze...

Nie podoba mi się makijaż "przed", "po" jest dużo lepiej. Strój "przed" jest banalny. "Po" jest całkiem ładnie.



krzysio100

Ewanilla pisze...

fajne, najbardziej przypadł mi do gustu strój po :D

Pedrosia pisze...

Metamorfoza prze ciekawa. Bardzo mi się podoba jak zrobiłaś twarz "po". I fajny pomysł z ciuchami

Mystic12 pisze...

świetna metamorfoza ;) podoba mi się twarz - "po".

tak tylko spytam : kiedy będę dopisana do kolejki metamorfoz .? jakby co to się zgłaszałam do Lady Gagi xD

♥ Ala ♥ pisze...

Bardzo mi się podoba i coś mi się zdaję,że wrócę do poprzedniej i zmienionej przez was medoll.;** Dziękujęę za wszystko.;**

Trzyna$cie13 pisze...

Makijaż PO jest świetny! ;]

Anonimowy pisze...

twarz przed: wow. udalo ci sie. az sie przerazilam.

twarz po: hmm... no nie wiem. nie pasuje mi tu jednak ta szminka. taka ciemna. ja wole jasne kolory, ale nie az tak :) troche nienaturalnie

stroj przed: zwykly stroj, 3 czesciowy za malo orginalnosci. stroje zlozone nawet nie za bardzo ladne duzo lepiej sie prezentuja

stroj po: jak nie mialas pola manewru to udalo ci sie osiagnac jak na 1,5 szafy dobry efekt