środa, 12 stycznia 2011

minio11

Twarz przed:
Elementy twarzy i fryzura zdecydowanie na plus, brwi mi tu nie przeszkadzają, choć za nimi nie przepadam. Podoba mi się stworzony przez ciebie tatuaż c:. Makijaż.. hm.. nie jest zły, jednak z twoim zasobem kosmetyków liczyłam na coś lepszego, na usta nałożyłeś zbyt dużo błyszczyku. Nie podobają mi się tu te pieprzyki i sztuczne rzęsy. 5/10

Twarz po:
Wykonałam makijaż w ciepłych odcieniach: pomarańcze i róże. Rzęsy mocno wytuszowałam, oczy obrysowałam w zewnętrznych kącikach czarną kredką, zaś w wewnętrznym kąciku dodałam wyżej wymienionych dwóch kolorów. Policzki musnęłam różem, usta umalowałam na pomarańczowo. 

Strój przed:
Widzę tu taki "szpan" LE i Hot Buys'ami. Zrobiłeś strasznie fajne buty, torebka jest w porządku, spodnie znośne, na tym chyba koniec pochwał. Nie podoba mi się ta marynarka, bluzka i opaska, czy cokolwiek to jest. 3,5/10

Strój po:
Stworzyłam dla ciebie luźny zestaw. Do dyspozycji miałam mnóstwo wyżej wymienionych LE i Hot Buysów, no i jak widać nic z nich nie stworzyłam. Ubrałam twojej Doll jeansowe spodnie z wywiniętymi nogawkami, do tego długi czarny płaszcz i czarna bluzka z wstawkami bieli. Z dodatków wybrałam komin, kapelusz i białą torebkę.

9 komentarzy:

Lo0la777 pisze...

O, nie ;x Zakochałam sie w makijazu 'po'. Stroj po tez jest cudowny ! Ja bym nie potrafila wykonac az tak dobrej metamorfozy ! ;)

Klaudia pisze...

Jak tylko zobaczyłam cienie tam przy nosku "Oho! Infiore!" :D Ale jeśli mam być fair to jak na zasób kosmetyków minio też się nie wysiliłaś :D Co nie zmienia faktu, że twarz wygląda ładnie nawet lepiej jak w "przed". Strój także lepszy.. ba! O niebo! :D

Karolajn pisze...

cienie przy nosie. po prostu super :)
bardzo ładnie Ci to wszystko wyszło.

Pedrosia pisze...

Strój jest bardzo ciekawy, z wielu elementów. Twarz zachęcająca. szkoda, że strój i twarz nie pasują do siebie.

Ewanilla pisze...

Fajnie, co tutaj mówić.:D

Anonimowy pisze...

Ładniee (:


Mogłabym prosić o metamorfozę ?

Hihi pisze...

Chciałabym metamorfozę, ale nie wiem, gdzie się zglosić;)

Nateksana

_angelinaaa pisze...

Myślę, że czegoś takiego nie można nazwać "luźnym zestawem" :P

Anonimowy pisze...

twarz przed: fakt duzo pieprzykowm ale te akurat nie wygladaja tak zle. usta ladnie umalowane, tutaj tyle blyszczuku akurat pasuje. faktycznie, brzydkie brwi, a oczy zadna rewelacja. mysle ze podnioslabym tutaj punktacje do 6/10
twarz po: sliczny, bardzo orginalny makijaz i oglnie cala twarz wyglada cudnie
stoj przed: zgodze sie z tym szpanem LE,ale nie jest tak zle, przynajmniej do siebie pasuja dodatki
stroj po: jak wyzej, zakochalam sie w nim. super ci wyszedl