niedziela, 9 stycznia 2011

girlklaudyna

Twarz przed:


Źle, źle, paskudnie. Karnacja, usta, oczy, sztuczne rzęsy, soczewki, kolczyki, fryzura - out! Bardzo niekorzystna mieszanka wszystkiego co mi się na SD nie podoba. Makijaż oka także, pomysł może ciekawy ale nie wygląda ładnie. Moja ocena: 1/10.

Twarz po:

Masz mało kosmetyków co było w sumie oczywiste. Brak czarnej kredki nadrobiłam tuszami oraz eyelinerem, przy tym modelu oczu da się trochę pobawić. Do makijażu użyłam niebieskie, fioletowe, bordowe i czarne cienie oraz jasnoróżowej szminki. Ponieważ pasowała Ci prawie każda fryzura postawiłam na losowanie, myślę, że warkoczyki mogą być.

Strój przed:

Pierwsze (po zmniejszeniu Twojej doll ;p) w oczy rzuciły mi się buty jakie dobrałaś do tego stroju. Mówię im zdecydowanie nie, przynajmniej z tymi rajstopami. Te rękawiczki to dość tandetny i lichy dodatek, a sam ten kombinezonik(?) to trochę mało nie uważasz? Tak więc wymieniłabym rajstopy, dodała torebkę(o ile posiadasz jakąś), zdjęła rękawiczki i narzuciła może coś na ramiona. Moja ocena: 3/10 (Powtarzam się:d)













Strój po:

Ależ byłam niepocieszana gdy w Twojej szafie z dodatkami widziałam wyłącznie obuwie. Za to ubrania masz całkiem ciekawe, mało ale wygodnie się łączy. Odbiegłam trochę od eleganckich strojów i postawiłam na coś bardziej imprezowego, połączyłam ze sobą kilka spódnic i czerwoną sukienkę. Jedynie te buty w miarę pasowały.. Nie masz nawet paska :(

14 komentarzy:

Karolajn pisze...

sukienka, którą stworzyłaś jest po prostu nieziemska :D

Anonimowy pisze...

Nawet podoba mi się makijaż po ale fryzura nie.Ubranie jest ładne tylko wcześniej zapomniałam zmienić butów

Anonimowy pisze...

A i torebki i paski mam gdzie indziej dlatego tam były same buty a torebki i paski gdzie indziej

Gockor pisze...

A kiedy będzie gockor . xdd
Hehe , pozdrawiam ;p

Ewa pisze...

O nice ;d nie zaszalałaś jakoś specjalnie z makijażem ale za to sukienka dała mi powód do skomentowania tego. Jest świetna! ^^

Klusia03

Lo0la777 pisze...

sukienka po jest megaa ! makijaz rowniez. ;)

ig☀r / hibiskusek pisze...

Sukienka jest przeboska ;3

Klaudia pisze...

Wiecie jak na kilka cieni i tuszy to i tak jestem zadowolona z makijażu :p A za opinie o stroju bardzo dziękuję :D

Pedrosia pisze...

Makijaż po jest ładny, prosty. Szkoda, że nie ma dodatków. Strój po jest genialny. Strasznie mi się podoba. :)

Ewanilla pisze...

sukienka jest świeeetna!

www.pustamiska.pl Pomóżmy zwierzętom ze schronisk jednym kliknięciem :)

Anonimowy pisze...

Twarz "po" moge powiedziec jedno makijaz jest wprost piękny ale fryzura już mniej
Ubiur "po" ta sukienka jest wprost genialna
Ta sukienka mnie wprost zachwycila ;D

Karolajn pisze...

a mogę wiedzieć jakie ciuchy złączyłaś, że wyszło takie cudo *,*
xd



miss_safe

Klaudia pisze...

Tak, http://i56.tinypic.com/5zqnn8.png wydaje mi się, że była jeszcze jedna spódnica ale nie jestem pewna. Efekt po złożeniu podobny.

Anonimowy pisze...

twarz przed: omg. masakra . lalka barbie wersja stardoll
twarz po: ładny makijaz i wlosy :)
stroj przed: tez tak sadze, troche tu za duzo tandetnych dodatkow, a sam stroj wyglada beznadziejnie
stroj po: jak na kiepskie wyposazenie szafy to dobrze dobralas. podoba mi sie :)