środa, 1 września 2010

Ewka-mewka-girl

Twarz przed:
Przede wszystkim nie podoba mi się wyraz twarzy Twojej medoll. Jest taki nijaki i dziwny. Nie lubię tych oczu, gdyż uważam, że są za małe. Wyglądają nieładnie, zwłaszcza osadzone tak wysoko. Usta są ok, ale za nosem również nie przepadam. Makijaż jest prosty i według mnie nudny. Twoja medoll niczym się nie wyróżnia, poza tym, że okulary umieściłaś w oryginalnym miejscu- na brwiach (co wcale się ąłdnie nie prezentuje). Moja ocena:  4.5/10


Twarz po:
Medoll ''po'' wygląda jak zupełnie inna osoba. Jest elegancko, młodzieżowo, z nutką dyskotekowego szyku. Oczy pomalowałam Cieniami fioletowym oraz niebieskim, które płynnie w siebie przechodzą. Dodałam do tego czarną kredkę i eyeliner,aby optycznie nadać oczom pełności. Policzki delikatnie musnęłam pudrem, usta zaś pozostawiłam naturalne.

Ubranie przed:
Starałaś się być elegancka, aczkolwiek odrobinę Ci nie wyszło. Priorytetem każdego stroju powinno być odpowiednie wykończenie, ponieważ bez niego nawet najładniejsza kreację można fatalnie zepsuć. I tak w tym przypadku kilka niedociągnięć zaważyło na tym, czy Twoja lalka wygląda ładnie czy brzydko.  Wystające rękawy bluzki, niepasująca torebka i buty oraz za jasne rajstopy sprawiły, że niezbyt mi się podoba. Moja ocena: 5/10




















Ubranie po:
Stworzyłam dla Ciebie jesienną stylizację, składającą się z niebieskiej sukienki od E&J z dorobionym czarnym dołem, kurtki z granatowym futerkiem, prześwitujących rajstop oraz czarnych kozaków. Większość tych ubrań wykonałam sama z kilku innych rzeczy. Na głowę zaś założyłam czarny beret.



14 komentarzy:

BeleVile pisze...

makijaż po i medoll jest nie do poznania! genialne! a co do stroju to się w nim zakochałam, jest piękny.

Sylwia pisze...

Cu-do-wnie!

Sindy pisze...

Jeśli chodzi o strój to od razu widać, który jest 'po', a medoll podoba mi się, chociaż zmieniłabym kolor włosów na brąz ;)

Rainbow pisze...

Oto ta metamorfoza jest ślitaśśna ;]]



---

jajestemkarolina.blogspot.com

Marcela. pisze...

Przepiękny strój po!! <3 :)

Ewanilla pisze...

Strój po jest mega ;D

Anonimowy pisze...

dziękuje bardzo , skorzystałam z metamorfozy stroju i częściowo z metamorfozy twarzy . Bardzo mi się podoba :)

ewka-mewka-girl

Paula K * - * pisze...

Bardzo podoba mi się strój po < 3




Dropssek
arbuziowoce.blogspot.com/

Czikita00 pisze...

Pięknie.

Anonimowy pisze...

Świetny ubiór, twarz też jest ładna, subtelna. Kocham te oczy, trzeba ich jednak rozsądnie używać.

Miś . pisze...

Medoll "po" jest świetna! Mi jednak podobają się te oczy, mają taki swój swoisty urok. ;]Strój też jest ciekawy, najbardziej podobają mi się buty zrobione (jak się domyślam) z 2, 3 par?

MyGeneration

metamorfozy-mygeneration.blogspot.com

Anonimowy pisze...

genialnie ;*
nati23_10

Anonimowy pisze...

nie no, g e n i a l n i e ! makijaż jest wręcz cudowny !strój: zachwycający ! szkoda tylko że ja nie mam takich rzeczy :/

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.