niedziela, 12 września 2010

Postój.

Witajcie.
Przede wszystkim chciałbym wszystkich moich czytelników serdecznie przeprosić, za zastój, jaki aktualnie panuje na blogu. Nie spodziewałem się, że nowa szkoła przyniesie ze sobą aż tyle obowiązków, że nie będę miał czasu na internet, no ale niestety tak jest. Przy komputerze siedzę max. 30 min dziennie, dlatego nie widzę możliwości dalszego prowadzenia bloga. Nie bójcie się jednak, nie zamykam go na zawsze. Jak już wszystko się ułoży i czasu będzie odrobinę więcej, na pewno powrócimy ze zdwojoną siłą ;)
Decyzję tę podjąłem w konsultacji z resztą stylistek.
Pozdrawiam

19 komentarzy:

notherynn pisze...

Ah. szkoda. akurat była 1 osoba przede mną w metamorfozie. ; /


dobrych ocen życze.

Miś . pisze...

Szkoda, ale rozumiem Twoją decyzję. Też rzadziej dodaję notki na mojego bloga ze względu na nawał wszelkich kółek, z racji dość częstych sprawdzianów i całej reszty nowych obowiązków.
A więc pozdrawiam ciepło i życzę szybkiego powrotu do pisania.


MyGeneration

Anonimowy pisze...

Szkoda, mimo mnóstwa lekcji i obowiązków codziennie wchodziłam na Maalinowe i czekałam. I byłam już na początku kolejki, szkoda. Wracajcie szybko! Powodzenia w szkole.

pani Salvatore pisze...

oj...

miSsInuSsia pisze...

ooj... wielka szkoda.. :[ Będę czekać :]

natalia..27 pisze...

Rozumiem ^^ ; 3

Anonimowy pisze...

w takim razie ja zmieniam swoje hasło, i teraz mam inne, nie to co podałam ladygaga_144, ale nie zmienia to faktu, że w kolejce jestem i chcę metamorfozę, i jeśli zauważę, że blog się obudził to podam swoje hasło :D
miss2658

BeleVile pisze...

szkoda..a nie można byłoby zrobić jakichś metamorfoz w weekend ? :)

w pełni rozumiem waszą decyzję, bo sama jestem krótko na stardollu w te dni kiedy jest szkoła, a wiem że zrobienie metamorfozy zajmuje więcej niż godzinę, no ale w weekend to chyba jest trochę czasu. ;p

Anonimowy pisze...

No fajnie super...
Albo jednak...Nie!
Przepraszam bardzo, ale jest b. duża kolejka! My czekamy już bardzo długo, a wy jeszcze chcecie zamknąć bloga..
Nie dodawajcie już więcej osób do kolejki, ale chociaż skończcie to co
teraz jest...na 100% W jeden dzień macie na 100% mniej nauki i więcej czasu. Wtedy możecie wejśc. A tak a'propos Jesteście 4!! Hello!!Na pewno każda z was nie ma tyle nauki, żebyście aż tak były zajęte -.-

Filip pisze...

Do osoby podpisującej się nickiem misiapysia45:
Mnie nazywasz tchórzem?! A Ty, nie masz nawet tyle honoru by mimo iż obrażając kogoś całkowicie bezpodstawnie podać swój prawdziwy nick.Nie będę prowadził dyskusji z kimś, kto poziomem inteligencji nie przewyższa mojego psa, ale wiedz, że z wielka chęcią obiłbym Ci japę.

Anonimowy pisze...

szkoda pozdrawiam

Buntowniczka . pisze...

Jak się nazywa Właścicielka tego bloga na stardoll ???

Mmiss16

Lemonka ; * pisze...

Nie mam kotna na stardoll, ale lubie czytac twojego blooga, dodalam sie juz do obserwatorow ;)

Heneda pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Szkoda, bo akurat byłam jedną z następnych, ale zupełnie Was rozumiem. Nauka na pierwszym miejscu.
Nie mogę się doczekać, kiedy wrócicie.

Pozdrawiam.
Powodzenia w szkole ;}

Elizka_15

Anonimowy pisze...

Kiedy w końcu będą metamorfozy ?

Heneda pisze...

Zapraszam na blog http://cudne-metamorfozy-stardoll.blogspot.com/

Robię darmowe metamorfozy bez podawania haseł. Prośby piszczie w mojej księdze gości. Co dwudziesta piąta osoba dostaje 4 prezenty.
Adamo_1306

Anonimowy pisze...

Proszę, zacznijcie już robić metamorfozy. ;)

Stęskniłam się za Waszymi ocenami.

jaVka97 pisze...

Real jest najważniejszy :D