środa, 1 września 2010

Pożegnanie

Chciałabym oświadczyć wszystkim czytelnikom bloga, że znana nam wszystkim wspaniała stylistka Sindy odchodzi z naszej ekipy. Powód jest prosty: szkoła.

Chcę się zwrócić tutaj prosto do Oli:
Kochana, bardzo miło nam się z Tobą współpracowało. Jesteś niezwykle kreatywna i oryginalna. Każda Twoja metamorfoza była inna i wprowadzała coś nowego. Można Cię cenić nie tylko za to co tworzysz, ale również za to jaką wspaniałą jesteś osobą. Przykro, że już nie będziesz tutaj ukazywać swoich pomysłów, ale to Twoja decyzja i myślę, że jest ona uzasadniona.

Oczywiście życzę Oli jak najlepszych sukcesów we wszystkim czego się podejmie i mam nadzieję, że Wy też będziecie jej tego życzyć.


25 komentarzy:

Marta Mróz pisze...

Szkoda...=[
No cóż, szkoła jest ważniejsza... Ja również życzę sukcesów!

Elcias pisze...

Szkoda, ale niestety nauka ważniejsza. I ja dołączam się do życzeń. Powodzenia :)

Ewa pisze...

Ooo nie. :( szkoda, eh ale u nas na blogu będzie ten sam problem. Technikum to już nie jest takie łatwe ; / No niestety.

Beata pisze...

rozumiem, szkoda, że ola odchodzi, bo była na prawdę dobrą stylistką... również dołączam się do tych życzeń.

inoo pisze...

wielka szkoda :[
Sindy była świetna..! Ale oczywiscie szkoła jest najważniejsza.. :]

miSsInuSsia

BeleVile pisze...

ja również się dołączam.
rozumiem jej decyzję doskonale,
ja sama teraz będę więcej czasu poświęcać na naukę.

notherynn pisze...

Masz niesamowity styl, nie zmarnuj go. ; ). Samych piątek i wszystkiego co dobre. :)

Kama_120 pisze...

Kurde. Miałam nadzieję, że akurat ty mi się trafisz. No nic. Są inne utalentowane stylistki ;)

Anonimowy pisze...

życzę sukcesów .
ale dlaczego odeszła akurat teraz ?
pozdrawiam .

Anonimowy pisze...

kamikam

Elcias pisze...

Kamikam- zapewne dlatego, że właśnie zaczęła się szkoła.

Anonimowy pisze...

Szkoda...Lubię was wszytskie ale teraz przejżałałam całą strone waszych metamorfoz i nie znalazłam (z paru dni te metamorfozy) żadniej Metamofozy od Sindy .Ale nie mam nic do niej .Życzę Sindy wszystkiego dobrego a Gadzę dalszszych sukcesów z metamorfozami .Gaga tzrymaj się dalej swojego stylu bo ,jest on zajbisty :D
Elena6573

ibubu pisze...

szkoda , ; (
bd tęsknić , lubiłam twoje metamorfozy < 33

Sylwia pisze...

Łe, szkoda, że Ola odeszła. Ja również dołączam się do życzeń. ;)

Sindy pisze...

Dzięki za takie miłe pożegnanie. Było super. Obiecuję, że będę komentować każdą notkę ;>

uczestk pisze...

Szkoda ,wielka szkoda ,ale powód jest jak najbardziej zrozumiały.Ja oczywiście również życzę Oli sukcesów i wszystkiego dobrego ;)

Ewanilla pisze...

Życzę wszystkiego dobrego. Szkoda, że odchodzisz, no ale niestety pewnych rzeczy nie da się zmienić :(

Tola..xD pisze...

Kurde ;(
Miałem na tym blogu 3 metamorfozy , w tym 2 od Ciebie , każda była bombowa , kochałem je (;
Mam nadzieje , ze na stardoll będziesz wchodzić .

Anonimowy pisze...

Także sukcesów. Mam nadzieję że Ola podejmie się metamorfoz w wakacje ! :)
Im__Happy__Girl

Anonimowy pisze...

Bardzo lubiłam metamorfozy oli.Smutno ale jak tu mówią szkoła ważniejsza.
miisadzia-1

Magda pisze...

A może jak będzie mieć chwilkę to zrobi jakąś metamorfozę? Coś jak gość specjalny?

Anonimowy pisze...

Też się dołączę do życzeń < 3
Olu,miałaś świetne metamorfozy! Bardzo mi się podobałyy < 3
Bd tęsknić . Sukcesów w szkole! :)

Paula K * - * pisze...

bardzo będziemy tęsknić < 3
Dołączę się do życzeń !
Bd tęsknić . ! ; [
Wszystcy będziemy tęsknić! : (


Dropssek

Czikita00 pisze...

Szkoda, Ola robiła świetne metamorfozy, w każdej była nutka kreatywności. Mam nadzieję że jak ze szkołą trochę się uspokoi Ola wróci. Życzę powodzenia :)

Miś . pisze...

Jej, ale szkoda. Bardzo podobały mi się Twoje metamorfozy. Po przyjęciu nowej stylistki miałam już nadzieję, że w 4 notki będą pojawiać się częściej, a tu okazuje się, że będzie tak jak wcześniej...
Pozdrawiam.

MyGeneration