niedziela, 5 września 2010

Hibiskusek

Twarz przed:
Z jednej strony Twoja medoll wygląda bardzo oryginalnie, a z drugiej nieładnie. Mimo iż makijaż jest naprawdę świetny-dopracowany, staranny i estetyczny to mnie nie łapie za serce. Neonowy makijaż jak dla mnie wyszedł już z mody. Osobiście zdecydowanie bardziej wolę naturalny makijaż, który pasuje do każdej stylizacji. Doceniam fakt, że masz swój jedyny i unikatowy styl. Moja ocena: 7/10.


Twarz po:
W mojej wersji lalka wygląda dużo bardziej subtelnie i kobieco. Bazę na powiekę nałożyłem w kolorze czerwonym, z niewielkim dodatkiem czerni przy zewnętrznych kącikach. Oczy pomalowałem dookoła czarną kredką, która nadała im drapieżnego wyglądu. Policzki delikatnie muśnięte czerwonym pudrem, przysłania burza czarnych loków i fali.

Ubranie przed:
Nie wiem za bardzo co myśleć o tej stylizacji. Z jednej strony jest ok, większość rzeczy do siebie pasuje, ale według mnie makijaż a ubiór za bardzo się od siebie różnią. Poza tym to zmieniłbym buty, ponieważ te nie prezentują się tutaj za dobrze.Moja ocena:  7/10
























Ubranie po:
Twoją medoll ubrałem w dwa kolory- najmodniejszą tej jesieni czerwień oraz klasyczną, zawsze modną czerń. Lalka ma na sobie outfit składający się z pofalowanej spódnicy, golfu, cienkich rajstop, dwóch par skarpet- w kolorze czarnym, jak i z czerwonego żakietu z krótkim rękawem oraz wisiorka przedstawiającego sowę. Dobrałem do tego torebkę z klamrą w kształcie ust a także dziwaczne nakrycie głowy wykonane z pufy.



19 komentarzy:

Anonimowy pisze...

CZEGO nie zrobiliscie mojej metamorfozy !?
oversexed

Klaudia pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Anonimowy pisze...

Nie no, strój jest naprawdę genialny. Makijaż świetnie do niego pasuje. Jednymi mankamentami są różowy, a nie czerwony dół sukienki, wisiorek mógłby być inny oraz niedopasowana do szyi góra żakietu (odstaje). Uwielbiam tę fryzurę. Ostatnio przekonuję się do czerwieni.

pani Salvatore pisze...

super :)

a ja mam takie pytanie - gdzie mogę się zgłosi do metamorfozy?

ig☀r / hibiskusek pisze...

Dziękuję ślicznie! Bardzo mi się podoba(; Pewnie wykorzystam Twój pomysł ;3

Anonimowy pisze...

Metamorfoza ubraniowa bardzo przypadła mi do gustu ; D

Kama_120

notherynn pisze...

kiedy będzie w końcu moja metamorfoza ?! Czekam już tak długo, jestem 2 w klejce -.-

Tola..xD pisze...

Mnie również średnio podobają się takie kolorowe makijaże , wole jednokolorowe , zwykle czarne , no albo jakies stonowane , czasami z żywym kolorem .
Stylizacja po śwetna !

Ewanilla pisze...

Mi się makijaż jakoś bardziej przed podoba, lubię takie xD. Ale i po jest śliczne. Ale strój po za to jest BOSKI
!!!!!

Ej, czekam chyba od początku wakacji, nawet dłużej, na metamorfozę i nadal nie mam :<

Paula K * - * pisze...

Ja też długo czekam :<
Chyba potrzebujecie jeszcze 1 współpracowniczki. -.-"

A co do metamorfozy...

Bardzo bardzo podooba mi się makijaż przed ;>
Po już nie bardzo, a co do stoji.. oby dwa są śliczne.

Miś . pisze...

Makijaż "po" jest śliczny. Nadałeś zupełnie inny kształt tym oczom, medoll ma teraz takie swoiste tajemnicze spojrzenie. ;D Sposób malowania ust też jest cudowny, no i poza wszystkim uwielbiam tę fryzurę. : D Makijaż "przed" też mi się podoba, ale lepiej byłoby bez tego oczojebnego różu na policzkach. Lepiej wyglądałby tutaj ciemniejszy, bardziej wpasowujący się w karnację. Strój mi się podoba, ale nie jestem przekonana do tej torebki. ; >

kasiaap pisze...

ładnie, ale co sie dzieje że od 6 dni nie ma żadnej metamorfozy ? leavee

Anonimowy pisze...

czemu nie robicie w chwili ocecnej żadnych metamorfoz. zawiodłam się na was. ; (

misiapysia

BeleVile pisze...

no właśnie , czemu nie ma żadnej metamorfozy prawie od tygodnia ?

Anonimowy pisze...

Chcę Cię tylko poprawić, ponieważ tej jesieni najmodniejszym kolorem nie jest czerwień, lecz kolor wielbłądzi:)

Anonimowy pisze...

ale kuuuuuuuuuuuuuuuuuuupa
hahahahaa

PINKcesska pisze...

Szczerze mówiąc to nie podoba mi się ten blog. Według mnie nie macie gustu. Ale to tylko moje zdanie . Nigdy nie dałabym się podjąć metamorfozie nawet za darmo u Was :)

Pozdrawiam.

martienn pisze...

fajne , na prawdę mi się podoba :D


jeśli chcesz napisz komentarz i dodaj do obserwowanych ;*

♥ 7Olcia7 ♥ pisze...

Nie podoba mi się tu ta pufa na głowie.Nie wiem skąd wytrzasnął ten ktoś taki dziwny pomysł. Oryginalna , ale dziwny pomysł.