sobota, 4 września 2010

lidia1145

Twarz przed:

Wybrałaś ładne elementy twarzy, nie podoba mi się kolor oczu ale tutaj bez innych zarzutów. Fryzura, za którą normalnie nie przepadam też pasuje do tej stylizacji. Moją uwagę przykuwają dwie rzeczy; ohydna kokarda wyglądająca na spraną oraz usta. Zazwyczaj "miksowanie" szminek wygląda ciekawie ale nie tym razem. Do fioletowego makijażu oka powinnaś dobrać inny kolor ust, połączenie tych barw pewnie sprawowałoby się lepiej. Moja ocena: 6.5/10

Twarz po:

Z racji doskwierającego braku ciemnego cienia postawiłam na naturalność. Na powiekach znalazły się kolory takie jak cielisty wpadający w róż i delikatny fiolet.W połączeniu są słabo widoczne ale o to właśnie mi chodziło. Szkoda, że nie posiadasz bordowego tuszu. Fryzura poza dodawaniem uroku zasłania groźnie wyglądające brwi. Przy tym nosie wolę gdy usta znajdują się wyżej więc przesunęłam je odrobinę. Wyjątkowo bez pieprzyka ;p

Ubranie przed:
(Ten screen robiony był wcześniej jak coś :D) Podoba mi się suknia jaką stworzyłaś. Nie wpadłabym na to, że żółty pasek to spodenki - kreatywnie! Te rajstopy również świetnie pasują. Nie podobają mi się za to wybrane szpilki ale rozumiem, że nie było w czym. Jednak mimo wszystko da się odczuć brak dodatków. Kopertówka i czarny naszyjnik zdałyby tu się doskonale. Powinnaś uzupełnić swoją garderobę. Moja ocena: 8/10












Ubranie po:
Uważam, że jak na tak małą szafę jakoś sobie poradziłam. Z dwóch sukienek i spódnicy wyszła mi ta jedna - czarna z "ramką" w groszki. Przykryłam ją luźnym płaszczem z podwiniętymi rękawami, w podobnym odcieniu. Talia przepasana wiązanym paskiem, a na głowie wyróżniająca się, czerwona chusta. Nie miałaś chyba żadnych pasujących szpilek więc założyłam Twojej doll czarne, połyskujące kozaki. Właściwie to nie wyglądają tak źle.

12 komentarzy:

pani Salvatore pisze...

tak jakoś tylko strój mi się podoba... medoll mnie nie zachwyca - ale rozumiem, że to wina braku kosmetyków.

Czikita00 pisze...

Przepięknie to wygląda. Ta fryzurka jest śliczna, szkoda że dla superstar :(

funclub14 pisze...

Ten makijaż po strasznie mi się podoba jest właśnie taki naturalny,od razu widać różnicę między dwoma makijażami.
funclub13

Anonimowy pisze...

Całkiem ładnie Ci to wyszło. Makijaż jest jednak nadal za mocny, nie pasuje do idei "nagiej" twarzy.

BeleVile pisze...

mi się strój nie podoba, bo według mnie ten płaszcz dziwnie wygląda. Nie pokrywa się. Medoll jak najbardziej na tak ; )

I ♥ NY pisze...

Strój jest cuudny <33

Ewanilla pisze...

Strój jest mega ;DDD. Po, oczywiście.

Miś . pisze...

Makijaż "po" bardzo mi się podoba, jest świetny, strój trochę mniej, mimo, że jest dopracowany, ładny i kreatywny jakoś do mnie nie przemawia.

MyGeneration

Marta; ) pisze...

bardzo ładnie to zrobiłas i zgadzam się te włosy sa śliczne

Anonimowy pisze...

Makijaż, po metamorfozie wygląda całkiem dobrze, lecz ubranie okropnie! Szczerze, wygląda jak cyganka! Człowieku, oryginalna jesteś tak. Masz za to 0 gustu ;/

Anonimowy pisze...

pięknie :) spodobał mi się ten naturalny makijaż :*

Anonimowy pisze...

strój bez płaszczu(?)chyba by wyglądał lepiej :/ medoll podoba mi się,ale uważam że strój nie pasuje do dolki