wtorek, 31 sierpnia 2010

Dunia_11 metamorfoza z hasłem

Twarz przed:

Uważam, że wyglądasz wspaniale, bardzo ładnie dobrałaś w makijażu kolory, nawet ta fryzura pasuje do twarzy Twojej medoll znakomicie. Jedyne co to uważam, że brwi powinny być niżej i brakuje mi różu na policzkach.
Ocena: 8/10
Twarz po:
Usunęłam piegi, zmieniłam nos, włosy, brwi i usta i kolor oczu i włosów. Bardzo potrzebowałam użyć w Twoim przypadku koloru zielonego. Użyłam pięciu różnych cieni: ciemny zielony, jasny zielony, seledynowy, czarny i złoty. Usta pozostawiłam naturalne, nałożyłam nieco różu. Fryzurę zmieniłam na bardziej naturalną, rozwianą.
Strój przed:
Jest bardzo fajnie, lubię takie proste stylizacje. Jedynie czego mi brakuje to jakichś rajstop, a reszta jest ok. Uwielbiam takie krótkie kiecusie z wysoką talią i prostym gorsetem.
Ocena: 8/10



















Strój po:
Nawiązałam do makijażu. Brakuje mi tutaj zieleni, ale niestety nie miałaś jej zbyt wiele, po za tym na stardoll'u nie ma zbyt wielu zielonych ubrań, a szkoda. Góra jest całkowicie brązowa, dół ciemniejszy. Torebka to szeroki pasek, a buty są złożone z dwóch par. Górę zrobiłam z brązowego żakietu, szarej sukienki z przezroczystymi rękawami, bezowej spódniczki i koszulki w paski. Na nos założyłam sunglass'y. Mam nadzieję, że się spodoba, bo ja jestem zadowolona z końcowego efektu.

17 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Strój jest mega! Myślę jednak, że okulary powinny być ciut wyżej. Wszystko świetnie się prezentuje, najbardziej podoba mi się góra i buty. Twarz ładnie dobrana, ale odstrasza mnie kolor oczu xd. Wolę kiedy są ciemniejsze, tutaj mogłyby być brązowe albo zielone.

Hildaa pisze...

jest cuudniee ! strój na prawdę mega :)
dzięki .

BeleVile pisze...

strój wspaniały !
Te spodnie fajnie wyglądają w tym zestawie. Góra bosko zrobiona. Makijaż medoll śliczny. Nie wiem co tu więcej pisać, jest pięknie!

ibubu pisze...

chyba lepiej by było brązowy cien na powiekach .. ale , sama nie wiem .

stroje , oby dwa są świetne ;D

yoshimi pisze...

zajebiściee :D

Ewanilla pisze...

Strój jest rewelacyjny !!!

Anonimowy pisze...

Jutro rozpoczęcie roku, a więc także mniej czasu. Waszego bloga będę niestety komentowała od tej pory sporadycznie, ale mam nadzieję, że znajdę czas na tę przyjemność. Pozdrawiam, Trinny.

Anonimowy pisze...

WSPANIAŁA STYLIZACJA PO (; WOW !

Anonimowy pisze...

Bombowa stylizacja po , wspaniale dobrena ciuchy , strój po oddaje wspanioały jesienny klimat

Marta Mróz pisze...

Chciałabym się zgłosić na metamorfozę bez hasła.

rbd-weronika.

Marta Mróz pisze...

Jeju, wspaniała metamorfoza. Nie podobają mi się za bardzo oczy i nos, ale reszta jest piękna.

miss2658 pisze...

a ja myślę...
tak samo ;p
poza tym chciałabym powiedzieć, że Silver rzadko coś "rzuca", ale jak już tak "rzuci", to coś porządnego :))

Beata pisze...

wspaniały makijaż, kolory. strój również wykonany bardzo dokładnie. jedyne co bym zmieniła, to okulary zakrywające całe oczy.

Sylwia pisze...

Medoll po wygląda ślicznie, tak świeżo. A stroje oby dwa są cudowne. ;)

Czikita00 pisze...

Jest po prostu cudnie! :)

Miś . pisze...

Mam wrażenie, że strój lepszy już być nie mógł. Jest idealny i w całości mnie urzekł. Co do makijażu - podoba mi się, ale kreacja przyćmiła go w całości. : D

MyGeneration

Anonimowy pisze...

eeeeeeee nie jestem zachwycona :/ włosy mi się nie podobają strój jest taki yyy, no nie wiem nie podoba mi się