sobota, 21 sierpnia 2010

Miss-Red-Hair

Twarz przed:
 Bardzo podoba mi się wyraz twarzy Twojej medoll. Usta i oczy są bardzo ładne, włosy również lubię. Jedynym mankamentem jest nos- wyglądający jak świński ;p Makijaż nie jest perfekcyjny, poza tym uważam, że krwista czerwień na ustach niezbyt ciekawie komponuje się z połączeniem niebieskich barw na powiece. Moja ocena:
6.5/10 

Twarz po:
 Oczy pomalowałam tymi samymi kolorami co Ty- niebieskim, fioletowym i błękitnym, z racji tego, ze reszta Twoich cieni do siebie nie pasowała. Usta, policzki, a także brwi pozostały naturalne. Fryzurę zmieniłam na niezbyt lubianego przeze mnie boba (ale tutaj akurat mi on pasuje), zaś w nią wpięłam srebrną opaskę ze sporą ozdobą.

Ubranie przed:
 Twoja stylizacja jakoś niespecjalnie przypadła mi do gustu. Nie do końca lubię taki styl. Tutaj akurat tak połączyłaś ubrania, jak teoretycznie każda nastolatka mogłaby się ubrać na codzień bądź do szkoły. Na stardoll wolę jednak stroje, które puszczają odrobinę większą wodzę fantazji. Moja ocena:
3/10












Ubranie po:
 U mnie jest dużo bardziej elegancko i szykownie. Medoll ubrałam w czarną sukienkę, zrobioną z dwóch spódnic, bluzki oraz kamizelki. Dodałam do niej długie rękawiczki, beret oraz kopertówkę w białą kratę. Na nogi medoll założyłam czarne, klasyczne kozaki przed kolano, które będą bardzo modne w przyszłym sezonie. Wszystko oczywiście w kolorze czarnym.

14 komentarzy:

Elcias pisze...

Bardzo ładnie.

Hildaa pisze...

mam pytanie, czy można inspirować się waszymi metamorfozami ?

Kama_120 pisze...

Twarz stworzona przez Ciebie zdecydowanie na TAK !

BeleVile pisze...

twarz piękna, a co do stroju to nie podoba mi się dół tej sukienki. Gdyby był w tym samym odcieniu co kamizelka i spódniczka to byłoby ok.

Mystic12 pisze...

ta dziewczyna ściągnęła medoll PRZED ode mnie .! i nawet wchodziła do mnie wszystko takie same no oprócz ust i makijażu .! i teraz znowu muszę zmieniać ;|

Ewanilla pisze...

Wow. Super.

Czikita00 pisze...

Zgadzam się z BeleVile, dół nie jest zbyt... imponujący.

Tola..xD pisze...

Również popieram dziewczyny .
BELEVILE ,CZKIKITA00 ;P

Lo0la777 pisze...

nie podoba mi sie stroj po ;/

Ewa pisze...

Ciekawe zastosowanie tej fryzury :) Również za nią nie przepadam ale w twojej metamorfozie nie wygląda już tak źle. Co do stroju mam pewne wątpliwości.

Klusia03

Anonimowy pisze...

Nie rozumiem co masz do tej fryzury, mi tam bardzo się podoba...

Sylwia pisze...

Twarz medoll po jest świetna! Loleria - ja też bardzo ją lubię. ;D

Beata pisze...

mi strój nie podoba się ze względu na tą kamizelkę. jest wykonana w stylu "starego stardolla". ma taki dziwny połysk. zaś makijaż jest perfecto ;D

Anonimowy pisze...

Makijaż ładny, opaska bardzo tutaj pasuje i nadaje uroku. Strój mi się nie podoba, ponieważ każdy odcień czerni jest inny i lalka ma zbyt szerokie ramiona.