czwartek, 5 sierpnia 2010

weronikamarkula-metamorfoza z hasłem.

Twarz przed:
 Przede wszystkim nie podoba mi się uśmiech. Nie lubię go, jest taki sztuczny, a'la Miley Cyrus. Postawiłaś na stonowane kolory, za co masz plusa. Ja bardziej dopracowałabym makijaż, ale jest ok. Nie podobają mi się te brwi, są dziwaczne i nie pasują do twarzy Twojej medoll. Lubię tę fryzurę. Moja ocena: 6/10

Twarz po:
 U mnie jest klasycznie,elegancko, ale i seksownie. Oczy pomalowałam mocno czarnym cieniem, kredką oraz eyeliner'em. Rzęsy machnęłam tuszem. Usta są w kolorze gorącej czerwieni, którą podkreśliłam podchodzącą pod bordo konturówką. Policzki lekko musnęłam różem, aby uwydatnić kości policzkowe. Fryzurę wybrałam jedną z moich ulubionych, w którą wpięłam srebrną spinkę.


Jestem na tyle mądra, że zapomniałam zrobić screen stroju przed, a jako że jest to metamorfoza z hasłem w której zapisuję to co zrobię nie mam już takiej możliwości.Wybaczcie.


Ubranie po: 
 Do zrobionego przez siebie makijażu dobrałam piękną, czarną sukienkę z pasami białego materiału na dole. Zrobiłam ją z bardzo wielu elementów, już nawet nie pamiętam jakich. Na szyję założyłam dwa sznury pereł, zaś na nogi szpilki z zapięciem.














Mam nadzieję, że Weronikamarkula będzie zadowolona jak zobaczy swoją nową medoll ;) Chciałbym również powiedzieć, ze od teraz we wszystkich metamorfozach z hasłem będziemy zapisywać to co zrobimy.

10 komentarzy:

Weronika. pisze...

Bardzo mi się podoba jednak na co dzień wolę się ubierać bardziej na luzie ale jest ok ;) Dzięki.

Ewanilla pisze...

Ładnie ;)

Elcias pisze...

Łaaał, pięknie wyszło! :)

Sylwia pisze...

Elegancko. ;>

BeleVile pisze...

woow ! okropnie podoba mi się twarz po ! te oczy ślicznie zrobione, a usta chyba obrysowałaś konturówką z Sephory prawda? i wydają się takie duże, piekne.



BeleVile

Klaudia pisze...

Suknia bardzo mi się podoba! Dół wygląda jak zwiewany przez wiatr, prawie jak na planie jakiegoś filmu;p. Makijaż mniej ale z daleka wygląda dobrze.

botakchce

Trinnyty pisze...

Przepiękna twarz, strój także genialny! Mam jedynie wątpliwości, co do góry. Nie podoba mi się ten długi rękaw.

Trinnyty

Lo0la777 pisze...

O jejku, zakochalam sie w stylizacji 'po' ! ;)

Anonimowy pisze...

Te korale świetnie pasują do spódnicy. Po prostu miód, cud i orzeszki.

Beata pisze...

sukienka wyszła ci wprost idealnie! co do makijażu, mogłabyś użyć (o ile miała) drugiego, pasującego koloru kredki do oczu.