środa, 4 sierpnia 2010

K_bells

Twarz przed:
 Zdjęłam masę dodatków, pieprzyki, kolczyki, okulary i co ujrzałam? Świetnie dobraną twarz i ładny makijaż. Przesadziłaś z dodatkami, które nie dość, że są brzydkie to jeszcze całkowicie zepsuły look Twojej medoll. Makijaż miał ładne kolory, aczkolwiek według mnie niepotrzebnie malowałaś je lawendową kredką. Usunęłabym róż z policzków, gdyż jego kolor nie pasuje do reszty. Moja ocena:  5/10

Twarz po:
 Powiekę pomalowałam ciemnymi kolorami- zgniłym zielonym, jaskrawo niebieskim oraz fioletowym. Dodałam odrobinę zielonego, który nie jest widoczny pod czarną oraz ciemno fioletową kredką. Usta pomalowałam białą szminką, pomieszaną z odrobiną niebieskiego. Policzki musnęłam jasnym pudrem, zaś brwi czarną kredką. Włosy krótkie, w kolorze karnacji, co wygląda oryginalnie i ciekawie. Z dodatków wybrałam pieprzyk umieszczony pod lewym okiem.

Ubranie przed: 
 Niby wszystko pasuje, ale kiedy spojrzymy na ten outfit to od razu nasuwa nam się ''ale kicz''. Nie lubię takiego stylu, a Twoja medoll jest tylko wisienką na torcie dla całości. Lubię tę torebkę. Moja ocena: 3/10














Ubranie po: 
 Patrząc na Twoją kreację pomyślałabym, że szafa musi być w podobnym  stylu. Ależ nic bardziej mylnego! Miałaś dużo naprawdę fajnych zarówno dodatków jak i ubrań, których sporo znajdziecie też w mojej szafie. Stworzyłam z nich warstwową sukienkę, z falbaniastym dołem. Użyłam do tego dwóch bluzek, gorsetu, trzech spódnic oraz sukienki. Dobrałam do niej czarne rajstopy, rękawiczki i buty na platformach. Całość wygląda bardzo elegancko.

14 komentarzy:

Miisadzia-1 pisze...

Świetna metamorfoza !

Klaudia pisze...

Kya, bardzo podoba mi się look Dollki "po". Taka zimna i stanowcza - zgłaszam ją na casting do Zmierzchu! :D Ta spódnica jest ładna i jak widać nieźle prezentuje się w roli sukienki ;) Dobrze dobrane elementy, jest świetnie!:D

botakchce

Elcias pisze...

Cuudowna sukienka! :)

Michalina Baron pisze...

Cudna sukienka i taka oziębła twarz! po prostu cud, miód i orzeszki :P

P.S. Chciałabym też zaprosić wszystkich fanów Marilyn Monroe do udziału w 'Dniach z Marilyn Monroe' (4-5 sierpnia- w to data jej śmierci) na moim blogu stardoll-styles-2010.blogspot.com

Lo0la777 pisze...

O jejć, Bardzo elegancka ta sukienka 'po'. Bym mogla tylko dodac do calosci 'po' słowa : "Serce z kamienia masz...." ;)
Oczywiscie podoba mi sie ... ;*

Magda pisze...

strasznie podoba mi się makijaż 'po'

Beata pisze...

WSPANIALE POŁĄCZYŁAŚ TĄ SPÓDNICZKĘ Z INNYMI DODATKAMI, CO DAŁO ŚWIETNY EFEKT SUKIENKI! MAKIJAŻ RÓWNIEŻ NIEŹLE CI WYSZEDŁ :D

Sylwia pisze...

Beato nie krzycz :DD. A metamorfoza w stu procentach udana. :D

Ewanilla pisze...

jaka piękna MeDoll po! I w makijażu i w stylizacji!!

BeleVile pisze...

hmm bardzo mi się podoba ta metamorfoza. :) Makijaż po śliczny.


BeleVile

Anonimowy pisze...

K_bells powinna być z Ciebie dumna! :d

czikita00

Unknown pisze...

strój po jest boski, ale makijaż cudo!1111

Anonimowy pisze...

Podoba mi się wszystko po oprócz tych krótkich włosów :D thxxx

K_bells ;*

Trinnyty pisze...

Makijaż piękny , mimo że dosyć oszczędny. Strój jest całkiem, całkiem, ale nie pasuje mi tutaj ta brązowa (?) bluzka.

Trinnyty