sobota, 28 sierpnia 2010

Loleria

Twarz przed:
Twoja twarz jest bardzo chaotyczna. Począwszy od makijażu skończywszy na doborze jej elementów , nic do siebie nie pasuje. Poza tym uważam, że oczy umieściłaś zdecydowanie za wysoko, włosy zaś za nisko. Twoja medoll wygląda podobnie do pewnej znanej mi starszej pani, która słynie własnie z ekscentrycznego wyglądu i pseudo-oryginalnych kolorów włosów :> Moja ocena:
4/10

Twarz po:
Starałam się zmienić Twoja medoll w elegancka kobietę z klasą. Wybrałam ciemny makijaż oczu, stworzony za pomocą czarnego oraz mocnego, fioletowego cienia.  Brwi pomalowałam czarną kredką. Całość makijażową uwieńczyły krwistoczerwone usta. Fryzurę wybrałam zadziorną, pazurczastą, aczkolwiek bardzo przeze mnie lubianą ;)Z dodatków jedynie pieprzyk, umieszczony pod lewym okiem.

Ubranie przed:
Mam wrażenie, że gdzieś już to widziałam. Nie, nie mówię o tym, że jest to kopia. Chodzi mi o to, że może nie identycznych, ale strasznie podobnych stroi na stardoll są setki tysięcy. Co według mnie nie oznacza, że jest ładnie. Poza tym to wieje nudą.  Moja ocena: 
2/10











Ubranie po:
Klasyka. Strój idealnie pasujący do stworzonego przeze mnie makijażu. Czarna, warstwowa sukienka z lekko rozchodzącym się dołem, do której dobrałam  połyskujące rajstopy oraz sznurowane platformy z kokardką. Szkoda, że nie miałaś żadnego pasującego wisiorka, naszyjnika. 



9 komentarzy:

Ewa pisze...

W tej metamorfozie jest znowu na odwrót. Bardziej podoba mi się strój :) Co do twarzy i makijażu nie mam również zarzutów. Jest prosto i elegancko.

Klusia03

BeleVile pisze...

strój jest genialny !
przypomina mi sukienkę DKNY z 1 kolekcji. takie dziwne skojarzenie ;D

Anonimowy pisze...

Wszystko pasuje, jest ok. Po prostu dobrze wykonana metamorfoza.

Tola..xD pisze...

Gago , masz absolutna racje w stroju przed wieje nuda .

Anonimowy pisze...

Loleria jest głupia i nie ma pomysłów a sama sie za metamorfozy zabiera ;p

Anonimowy pisze...

Metamorfoza oczywiście świetna! Makijarz średnio przypadł mi do gustu,co do stroju...przyznam iż faktycznie nie miałam na niego pomysłu i zgadzam się z twoim określeniem że jest nudno.

Ps. Co do anonima, który mnie krytykuje, to będę wdzięczna, jeśli podasz mi swój nick.Zrozum że każdy jest inny i tobie mogą sie nie podobać moje metamorfozy. Ale żeby tak od razu wyzywać...

Ewanilla pisze...

Łał! Stój po jest rewelacyjny... Tak jak makijaż, uwielbiam te włosy.

Beata pisze...

mi podoba się strój, jak i makijaż po. są wprost fenomenalne!

Czikita00 pisze...

uwielbiam twoje metamorfozy!