czwartek, 12 sierpnia 2010

Nowa stylistka! ;)

Witajcie ;)
Chciałabym Was dzisiaj poinformować, że znalazłam nową stylistkę dla Naszego bloga. Jest to osoba o nicku botakchce. Dla stałych czytelników tego bloga znana z wziętego uczestnictwa w życiu naszego małego światka, stała komentatorka i obserwatorka naszych metamorfoz. Natknęłam się również i na jej bloga z metamorfozami. Przeglądam go, przeglądam i myślę sobie ''Ona jest dobra!'' . No więc napisałam Klaudii w wiadomości prywatnej ofertę współpracy,a ona z przyjemnością ją przyjęła ;) Mam nadzieję, że będzie nam się dobrze współpracowało, w co oczywiście nie wątpię, gdyż Klaudia jest bardzo przyjazną i inteligentną osobą ;]
Mam nadzieję, że przyjmiecie ją ciepło i dacie szansę, bo przecież początki zawsze są trudne. Niestety do soboty żadnych metamorfoz z jej strony obiecać nie mogę, ponieważ aktualnie u cioci sobie wypoczywa ;D
Pozdrawiam
Gaga

19 komentarzy:

BeleVile pisze...

gratulacje ! :)))
super, że będzie nowa stylistka ! :)



BeleVile

weronika pisze...

Klaudia! Gratuluję! :D

Beata pisze...

echh...

Dropssek pisze...

Ehh..
No to miłej współpracy.Chciałam jeszcze zapytać czy wybieracie jeszcze jakąś współpracowniczkę? :)

Dropssek

Magda pisze...

no fajnie! Nareście!

Anonimowy pisze...

A co z tamtym konkursem na stylistów?

syene. pisze...

super! ^-^

Klaudia pisze...

Tylko czekam aż wrócę do domu :D

botakchce

stardoll pisze...

Czyli nikt nie wygrał konkursu? To niesprawiedliwe, bo wiele osób się bardzo starało a tu wybieracie kogoś innego...

Ewanilla pisze...

jeaaa ! ona ładnie stylizuje xD

Anonimowy pisze...

Przepraszam bardzo, ale to nasza sprawa kogo wybieramy i od poczatku bylo powiedziane, ze nie wiadomo czy ktokolwiek z konkursu zostanie stylista. Poza tym tutaj najwazniejszy byl nasz gust. Prosze nie miec zadnych pretensji.
SilverIvy

Trinnyty pisze...

Myślę, że Klaudia była najlepszą osobą jaką mogłyście wybrać. Nie rozmawiałam z nią dużo, ale zauważyłam, że jest bardzo sympatyczna i zdolna. Gratuluję i życzę powodzenia!

Elcias pisze...

Świetny wybór! Powodzenia, Klaudia. Wracaj szybko, czekamy na metamorfozy :)

Lo0la777 pisze...

O.o ! Gratulacje !

Beata pisze...

a kiedy, i czy w ogóle będzie jeszcze jakiś kasting

Anonimowy pisze...

Wogle to powinniście wybrać kogoś kto zgłaszał się do tego kastingu,a nie że wybierzecie kogoś kto się nie zgłaszał.To bardzo niesprawiedliwe.Może i nie mam stardoll'a lecz lubię wasz blog,czytam i co dzień na nim przesiaduję.Jeżeli uraziłam Klaudię to przepraszam ale poprostu jest to nie fer.Powinnyście wybrać jeszcze 2/1 osobę która wzięła udział.

Nie mam stardoll

Anonimowy pisze...

Brawo BOTAKCHCE ! Myślę że twoje stylizacje będą równie fajne jak i tych naszych dziewczyn.
Miisadzia-1

Klaudia pisze...

Nie zgadzam się z Twoimi zarzutami. Swój udział zgłosiłam w klubie MaalinoweM. - czyli na stronie Stardoll.com . Skoro było więcej metod zgłoszeń nie oskarżaj mnie o coś takiego dopóki nie sprawdzisz każdej. Reszcie bardzo dziękuję za ciepłe powitanie :)

botakchce

Anonimowy pisze...

aha,to strasznie przepraszam,nie wiedziałam że zgłosiłaś się na stardoll bo jak widzisz stardoll nie mam. przepraszam jeszcze raz i gratuluję :)

Emila z Bielsko Białej :]]