piątek, 27 sierpnia 2010

Anka1100

Z powodów wyłącznie blogspotowych nasza droga stylistka Gaga nie może tymczasowo dodawać metamorfoz. Umówiłam się z nią, ze to ja będę dodawała metamorfozy jej autorstwa, do czasu aż błędy nie zostaną naprawione. Wszystko robiła ona, pisała ona, ja tylko dodaję ;P

Twarz przed:

Całościowo Twoja medoll przypada mi do gustu, niestety jednak są mankamenty, które powinny zostać usunięte. Podobają mi się oczy, usta oraz brwi. Pasują one do siebie, tworząc spójną i ładną twarz. Z nosem już jest gorzej, nigdy za nim specjalnie nie przepadałam. Baza nałożona na powiekę, jest staranna, aczkolwiek ja usunęłabym ten biały cień przy wewnętrznych kącikach. Moja ocena: 7.5/10

Twarz po:

W mojej wersji Twoja medoll wygląda dużo delikatniej i chłodniej. Postawiłam na zimne połączenie niebieskiego, granatowego i czerni, mieszające się z bielą na policzkach i włosach. Dodałam do tego odrobiny różu w okolicach nosa oraz cielistej szminki na ustach. Musnęłam je również błyszczykiem, co nadało mi ciekawego połysku.

Ubranie przed:
Jeżeli mam być szczera, zakochałam się w tym połączeniu. Jest prosto, ale stylowo, wszystkie ubrania pięknie się ze sobą komponują. Bardzo lubię tę spódnicę, marynarkę i buty. W Twojej wersji prezentują się one na prawdę dobrze. Co prawda wolę ciekawsze stylizacje, ale tutaj nudy Ci zarzucić nie mogę. Moja ocena: 9/10.













Ubranie po:
W mojej wersji Twoja medoll prezentuje się w bardziej szalonej, ale niemniej stylowej stylizacji. Ubrałam ją w jeansowe spodnie z przetarciami i dziurami, które połączyłam ze zwykłym, czarnym topem, różowym żakietem oraz kreatywnie wykonanym różowo-zielonym szalikiem od LV bodajże. Z dodatków wybrałam czarny beret, krótkie rękawiczki oraz pasek ze srebrną sprzączką. Nogi medoll zdobią długie do kolan, lekko połyskujące kozaki.

14 komentarzy:

Zuza pisze...

Świetna metamorfoza, zwłaszcza ubioru. W medoll 'po' przeszkadzają mi tylko te włosy, nie lubię ich, ale w połączeniu z takim makijażem wyglądają świetnie :3

~ Miss.Bou

Anonimowy pisze...

Ej a na której stronie są te oczy co ma tam medoll?
Prosze odpowiedzcie...

Anonimowy pisze...

No nieźle...myślę, że medoll przed była naprawdę bardzo ładna, lecz twoja stylizacja, jak zawsze pięknie się prezętuje.

Anonimowy pisze...

Ominęłaś mnie . Lidia1145

Czikita00 pisze...

ja nigdy nie potrafie zrobic takich ladnych policzkow :(

Ewanilla pisze...

Wow! Ale fajnie! Ubranie po jest fajne, tylko nie podobają mi się te gatki, ale pasują :>

Anonimowy pisze...

Medoll jest ładna, ale strój po to istny szał. Nie mogę się na niego napatrzeć. Buty same mi się nie podobają, ale w tym zestawie wyglądają świetnie ; D. Idealnie pasuje tutaj ta ruda fryzura.

Moda i Szyk pisze...

Chusta to Marc Jacobs jeśli już.

Tola..xD pisze...

Świetna stylizacja przed , zawszę sądzą , iż stroje przed , są gorsze od tych waszego autorstwa , nie tym razem ;D
Jeszcze raz super stylizacja przed .
Po równiez fajnie (;

Beata pisze...

szczerze, to bardziej podoba mi się strój przed. o makijażu mogę powiedzieć tylko, że jest meega ;D

Filip pisze...

Kubusiu, jeżeli nie rozumiesz znaczenia słowa ''bodajże'' to sprawdź w słowniku.

Dropssek pisze...

Nie podoba mi się do końca strój po,jakoś nie lubię takiego stylu ;D Wolę żeczy takie jak w stroju przed.O makijażu przed i po nie wspomnę,przed- ojojoj ... po: łał!;D

BeleVile pisze...

zarówno przed jak i po jest świetnie (mówię o stroju.) co do twarzy to bardziej podoba mi się po :)

Czikita00 pisze...

Widać że od Gagi, hehe :)