środa, 11 sierpnia 2010

Elcias-metamorfoza z hasłem.

Twarz przed:
 Ogólnie mi się podoba.Twoja medoll wygląda tak ciepło, przyjaźnie, że aż chce się z nią pogadać ;> Nie lubię tego nosa ani tych brwi, aczkolwiek tutaj mi one nie przeszkadzają za bardzo. Świetnie pomalowałaś policzki, usta również. Makijaż oczu według mnie odrobinę mniej tu pasuje, co nie zmienia faktu, ze jest ładny. Pieprzyki umieściłaś w ciekawych miejscach. Moja ocena: 8.5/10.

Twarz po: 
 Ta metamorfoza zapewne wywoła sporo kontrowersji, gdyż ja z Twojego, dziewczęcego stylu przeszłam w chłodny styl uliczny. Makijaż medoll jest ostry, aczkolwiek niezbyt ''duży''. Oczy pomalowałam czarną kredką, wzdłuż obwódki. Rzęsy machnęłam pogrubiającym i wydłużającym tuszem. Policzki musnęłam pudrem z nowego kosmetycznego sklepu. Zmieniłam oczy, usta, nos, brwi oraz włosy.

Ubranie przed: 
 Podoba mi się. Dobry, dopracowany outfit. Wszystko do siebie pasuje, jest ciekawy, aczkolwiek nieprzesadzony.  Ja zmieniłabym torebkę- ta jakoś nie bardzo mi się tutaj wkomponowuje. Moja ocena: 8.5/10.














Ubranie po: 
 Twoja medoll jest już gotowa na nadejście jesieni. Ubrałam ją w grubą, wełnianą sukienkę a'la Prada, czarny żakiet z długim rękawem, grube rajstopy, rękawiczki oraz ciekawy, duży beret. Dodałam do tego pomarańczowy szalik, który kolorem całkowicie odznacza się od reszty stroju. W ręce znajduje sie parasol, który miałby za zadanie ochronić dziewczynę przed jesienną mżawką. Pasek dodaje uroku.

15 komentarzy:

Lo0la777 pisze...

Ta fryzura 'po' przypomina mi Jacksona.. ;p Ale i tak makijaz cudny. Chociaz przed tez jest swietnie. Strój po ładny. Chociaz przed jest tez Fajnie ;)

Elcias pisze...

Jea, doczekałam się! :) Bardzo mi się podoba metamorfoza. Dziękuję.

BeleVile pisze...

zgadzam się Lo0la777 . ; )



BeleVile

Ewanilla pisze...

przed jak i po jest ładnie, tyle że w "po", chodzi o makijaż, nie lubię tej fryzury :x

Magda pisze...

fajne,fajne

Beata pisze...

Ta fryzura wg. mnie jest okropna. Ogólnie co do metamorfozy makijażu, mam wrażenie, że jest zrobiona trochę na odwal o.O Za to jestem przeciwnego zdania, jeżeli chodzi o dalszą część metamorfozy. Bardzo mi się podoba, że kolorem dominującym jest czerń. Poza tym, lubię ten szalik :D

muffin . pisze...

Czemu w wiekszosci metamorfoz z haslem zmnieniacie kolor skory na ten? Nuda.

Anonimowy pisze...

ta fryzura i kapelusz jakoś do mnie nie przemawiają.

czikita00

Trinnyty pisze...

W twarzy po jestem zdecydowanie zawiedziona, ale strój jest prześliczny.

Trinnyty

Filip pisze...

Tak sądziłam, ze Wam sioę nie spodoba twarz. Ja uważam, ze jest dobra, bo idealnie pasuje do stroju. Fryzurę lubię.
Beato, cholernie denerwuje mnie przekonanie, że jak medoll nie ma pomalowanych powiek, to automatycznie jest zrobiona na odwal. Powiedz mi, dlaczego? Tutaj żadna baza by nie pasowała.

Beata pisze...

rozumiem, ale po prostu ta fryzura wszystko zepsuła, bo dobór nosa, ust, czy oczu mi sie podoba.

Anonimowy pisze...

mówicie, że nie lubicie tego nosa .
to co on robi w tej metamorfozie ?

A .

Filip pisze...

Droga AvieCullen jak mniemam, to, że czegoś nie lubimy, nie znaczy, że w poszczególnym ułożeniu i towarzystwie nie będzie wyglądało dobrze. Tyle, że ten nos to mój ulubiony, a więc nie wiem czego się czepiasz.

Klaudia pisze...

Podoba mi się zarówno twarz przed jak i po metamorfozie. Twój strój jest bardziej dopracowany, a ognisty szalik to ciekawy dodatek :D

botakchce

Unknown pisze...

Obydwie wersje mi się podobają,
Fajnie wygląda ten czerwony szaliczek, wpost krzyczy na tle tej czerni