piątek, 20 sierpnia 2010

karolina1997rok

Twarz przed:


Pierwsze rzucają mi się zbyt mocno pomalowane oczy. Czarna kredka wygląda dobrze ale nie w takiej ilości. Powieka zadowala o wiele bardziej. Nie jestem przekonana co do koloru ust i kolczyków. Te perełki są według mnie tandetne. Fryzura, którą wybrałaś jak najbardziej pasuje, do elementów twarzy też nic nie mam (o dziwo). Moja ocena: 8/10

Twarz po:

Skupiłam się głównie na zewnętrznych kącikach oczu. Do makijażu użyłam czarnej kredki oraz cieni o niebieskich odcieniach. Tuszem pomalowałam tylko rzęsy przy zewnętrznym kąciku. Brwi zabarwiłam na czarny kolor, a do policzków użyłam wszystkie róże jakie posiadałaś. Dolną wargę machnęłam błyszczykiem. Pieprzyk powędrował nieco niżej :D. Myślę, że ta fryzura pasuje idealnie.

Ubranie przed:
Z początku Twój strój wydaje się być wspaniały! Powrót do lat 60 - proste sukienki z rozszerzanym, falbaniastym dołem, do tego krótki żakiecik. Bardzo lubię takie stylizacje. Uważam jednak, że te szpilki i kopertówka zepsuły kreację. Buty mają nieciekawy kolor i fason, a torebka po prostu mi nie pasuje.Głowę zdobi cudowna czapka(?) z siateczką. Moja ocena: 8.5/10













Ubranie po:
Ja również zostałam przy latach 60-tych (chyba ;D). Z czerwonego body wiązanego na szyi, spódnicy i sukienki stworzyłam inną sukienkę. Założyłam na nią ciekawe bolerko, szkoda jedynie, że ten wiszący materiał nie jest zawiązany. Na głowę założyłam czarną opaskę świetnie komponującą się z tą fryzurą. Nogi okrywają cienkie rajstopy. Buty to zapinane na kostce szpilki w kolorze sukienki.

16 komentarzy:

Miisadzia-1 pisze...

śtrój po jest prześliczny !

` Nierealna . pisze...

Heh... Dzięki za stylizację. I wg mnie jest bombowa :DD Ostatnio coś właśnie takie stroje mi się podobają więc całkiem zmieniłam doll :D Dzieki raz jeszcze ;*


karolina1997rok

BeleVile pisze...

ślicznie i przed i po . : ]
ale makijaż po podoba mi się bardziej, stroje oba super ! :]

Czikita00 pisze...

Zakochałam się w medoll po <3

Filip pisze...

Musze przyznać, że medoll ''po'' wyszła Ci bajecznie! ;) Co do strojów to oba są ładne.

Anonimowy pisze...

Fajne stylizacje ;p
Tola..xD

Kamila01010 pisze...

Stylizacje są prześlicznie (obie) .;P
Ale me doll po to mój styl.
Bardzo mi się podoba ! ;D

Ewa pisze...

Cudo! ;d Perfekcyjne wykonanie makijażu i do tego pomysłowy strój.

Klusia03

Ewanilla pisze...

Ta metamorfoza jest zaje.

Anonimowy pisze...

obrzydliwe przed i po...
nie rozumiem, dlaczego wzięłyście osobę, która nie potrafi zauważyć błędów
poza tym jeżeli ma dysortografię pragnę was zawiadomić, że niech zacznie skorzystać z czerwonych linii, które podświetlają się po złym napisaniu danego wyrazu.
Beata.

Elcias pisze...

Podoba mi się. :)
Beato, zauważyłam tylko jeden błąd ortograficzny ("zepsóły"- powinno być zepsuły).

Anonimowy pisze...

Bosko! Strój po jest cudowny, przeszłaś samą siebie!

Klaudia pisze...

Ouu, racja! Przepraszam, przepraszam! Czytając to powtórnie wiedziałam, że coś jest nie tak ale nie mogłam wyłapać błędu :) Dziękuję, ale chyba nie ma sensu żebym teraz poprawiała.

Kama_120 pisze...

Metamorofoza jak najbardziej mi się podoba. Twarz 'przed' jest okey ; D
Beata , czyli B.E.A.T.K.A ? ; O

Lo0la777 pisze...

swietne !

Sylwia pisze...

Makijaż jest wspaniały! Kreacje i przed i po są równie ładne, choć bardziej do gustu przypadła mi stylizacja Klaudii. :3