piątek, 20 sierpnia 2010

Vanessa-ok

Twarz przed:
 Zacznę od tego, że bardzo, bardzo podoba mi się twarz. Oczy, nos, usta, brwi- wszystkie te elementy należą do moich ulubionych. W tej kwestii byłoby idealnie, gdyby nie to, że za wysoko osadziłaś usta. Makijaż również jest ładny,\ aczkolwiek nie podoba mi się tak bardzo jak twarz. Szczególnie zakochałam się w ustach- są cudne. Baza nałożona na powiekę niestety nie zachwyca aż tak bardzo, jest dosyć niestaranna i niechlujna. Moja ocena:
8/10 

Twarz po:
 U mnie jest brązowiej i cieplej. Obniżyłam odrobinę usta, nos oraz oczy, brwi zostały na swoim miejscu. Powiekę pomalowałam czarnym, zielonym i szarym cieniem. Dodałam do tego brązową kredkę, którą musnęłam obszar bliziutko przy oku. Brwi wybrałam czarne, usta zaś bordowe. Na policzki nałożyłam odrobinę czerwonego pudru. Fryzura to nieuczesane, rozpuszczone włosy, tzw. ''artystyczny nieład''. 

Ubranie przed: 
 Ta kreacja składa się z dwóch części- morza białych falban na dole oraz czarnego gorsetu z cekinami na górze. Jeżeli miałabym ocenić tylko dół, dałabym Ci za niego 10 punktów. Jest świetny! Idealnie wykonany, dopracowany, bardzo mi się podoba. Niestety góra to już inna bajka. Ja zamieniłabym ten gorset na jakąś białą, obcisłą bluzkę z wymyślnymi np. falbaniastymi ramionami. Nadałoby to Twojej kreacji bajkowości i uroku. Tak jestem zmuszona odjąć Ci kilka punktów. Moja ocena:
7.5/10









Ubranie po: 
 Twoja medoll jest gotowa na nadejście jesieni ;) Wybrałam typowe dla nadchodzącego sezonu ubrania- granatowy trencz, długą po kostki czarna spódnicę, szalik, rękawiczki oraz kapelusz. Całość wygląda elegancko, ale i młodzieńczo. 

17 komentarzy:

Klaudia pisze...

Po kostki, a nawet stopy! Teraz będę musiała zrezygnować z określenia nieziemska kreacja :D Obie Doll są ładne, jednak Twoja wersja podoba mi się bardziej :)

botakchce

Anonimowy pisze...

Sukienka przed jest świetna , szczególnie ten dół .. mmm .
Twoja kreacje po mniej mi sie podoba , za to makijaż po świetny

Tola..xD

Made pisze...

dziękuje za metamorfoze :) super :) góra jest taka ponieważ wzorowałam się kreacją De La Renty :)xD

vanessa-ok

inoo pisze...

świetna metamorfoza :] Ubranie 'po' jest zarąbiste.!

miSsInuSsia

Kamila01010 pisze...

Śliczny dół spódnicy "przed"...
Bardzo ładny ;P

Czikita00 pisze...

Rzeczywiście dół od sukienki po ładny, ale ubranie po jest bezkompromisowe :)

Ewa pisze...

Dollka zachwyca wyglądem zarówno przed jak i po ;d Chociaż twoja wersja z makijażem bardziej przypadła mi do gustu.

Klusia03

BeleVile pisze...

Strój po mi się nie podoba, za to makijaż po jest super. No a dół kreacji przed jest nieziemski ! :d

Ewanilla pisze...

W stroju "po" MeDoll wygląda jakby się garbiła. Ale ładnie, a makijaż jest taki świetny, że brak słów.

Elcias pisze...

Nie wiem czemu, ale nie spodobała mi się ta jesienna stylizacja ubraniowa. :p
Twarz bardzo ładnie wyszła.

Anonimowy pisze...

Zgadzam się z Elcias, ta stylizacja wyszła taka sobie...nie jestem fanką brązów, użytych w makijarzu oraz twych czarnych, długich strojów.Ale i tak jest lepiej niż poprzednio!

Wiktoria pisze...

Stylizzacja ubioru bo jest wprost fantastyczna.

Kama_120 pisze...

uuu. te Twoje czarne stroje są bajeczne <3
a twarz przed i po jest mega ; )

Lo0la777 pisze...

nawet,nawet. Nie podoba mi sie stroj po ;( ten plaszcz nie pasuje .

Beata pisze...

afryka dzika ;pp bardzo podoba mi się me-doll

Sylwia pisze...

Również zgadzam się z Elcias, no cóż, powtarzać się nie będę. ;D

Anonimowy pisze...

Makijaż po jest ciekawa, strój ładny, ale nie pasuje mi tutaj faktura trenczu. Bardzo kojarzy mi się ze sklepem "Tingeling".