czwartek, 19 sierpnia 2010

Wyniki konkursu na aktywność (14.07-14.08)

Witam po długiej nieobecności. Przepraszam, że nie dodawałam ostatnio żadnych postów, ale ciągle liczyłam komentarze i miałam też sporo innych rzeczy na głowie. Niestety muszę oznajmić, że to już ostatni konkurs na aktywność, ponieważ w roku szkolnym nie będę miała czasu. Cieszy mnie to, że mamy coraz więcej stałych czytelników, coraz więcej komentarzy. Tym razem wygrywa osoba, która od samego początku jest bardzo aktywna na naszym blogu i już dwa razy otarła się o zwycięstwo. Jej nick to...


...






Elcias !




Gratulacje! Zwyciężczyni otrzymuje 20 stardollarów i sukienkę LE Silver Feather Dress.


___________________________________________
To jeszcze nie wszystko. Chciałam wyróżnić kilka osób, które regularnie komentują posty i się udzielają na blogu. Oto one:

b.e.a.t.k.a
miisadzia-1
infiore
BeleVile
czikita00
loola777
Ewanilla
Madzia

Najbardziej spodobały mi się jednak komentarze Trinnyty, która od jakiegoś czasu komentuje każdą metamorfozę i zawsze szczerze pisze, co jej się podoba a co nie. Tak trzymać!
Nie jest to jednak ostatni konkurs na naszym blogu, planuję zorganizować coś innego, ale póki co jest to tajemnica ;>

10 komentarzy:

Czikita00 pisze...

Dziękuję za wyróżnienie i gratuluję dziewczynom :)

Anonimowy pisze...

Serdecznie gratuluję wszystkim wyróżnionym dziewczynom. I oczywiście dziękuję za docenienie mnie. Jednak wraz z rozpoczęciem roku będę musiała bardzo ostro przyłożyć się do nauki, więc będę rzadziej Was komentowała : (.

Aleksandra pisze...

Gratuluję zwyciężczyni jej wspaniałej nagrody ;)

Diana339

Kamila01010 pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Kamila01010 pisze...

Gratulacje. ;P
Dopiero zaczęłam komentować.
Szkoda, że tak późno. Bardzo spodobał mi się ten blog. c(:

Sylwia pisze...

Gratulacje! :D

BeleVile pisze...

gratuluję zwyciężczyni ! :))
i dziękuje za wyróżnienie :)

Elcias pisze...

Dziękuję. Oczywiście nadal będę komentować bloga. :)
Gratulacje wszystkim wyróżnionym.

Miisadzia-1 pisze...

Brawo,brawo i dzięki za wyrużnienie.

Beata pisze...

dziękuje za wyróżnienie, gratulacje pozostałym zwycięzcom (=