niedziela, 1 sierpnia 2010

MyGeneration

Twarz przed:
 Zdecydowanie przesadziłaś.Makijaż sam w sobie jest ładny, lubię te kolory, jednak dodatki i fryzura to już inna bajka. Jak już mówiłam wcześniej nie lubię tych włosów, kojarzą mi się z gniazdem na głowie. Dodatki są po prostu brzydkie, nie pasują i psują look Twojej lalki. Zmień brwi. Moja ocena: 5.5/10

Twarz po:
 Wybrałam dla Ciebie stylizację z lubianą przez mnie fryzurą, jednak nie za często ją wybieram z racji tego, że do niewielu makijaży pasuje. Powiekę pomalowałam cieniami seledynowym, fioletowym oraz granatowym, po czym wszystkie przyciemniłam czarnym cieniem, który znajdziecie również przy zewnętrznych kącikach oka. Usta pozostały bardzo jasne, zaś policzki lekko muśnięte różem pod kośćmi policzkowymi.Z dodatków dobrałam dwa pieprzyki, jeden pod ustami a drugi nad lewą brwią oraz srebrną opaskę z kolcami.

Ubranie przed:
 Podczas robienia metamorfozy MyGeneration zmieniła wygląd swojej medoll. Co do stroju- nie podoba mi się. Sukienka sama w sobie jest ładna, ale dobrane do niej rzeczy już gorzej wyglądają. Ta chusteczka jest raczej luźna, bardziej w stylu country, nie pasuje tu. W tej stylizacji brakuje mi jednej podstawowej rzeczy-czarnych rajstop. Z nimi byłoby dużo lepiej. Moja ocena: 4/10.












Ubranie po:
 Moim skromnym zdaniem tutaj ta chusteczka dużo lepiej wygląda. Medoll ubrałam w proste, podziurawione jeansy na szelki oraz zwykły, biały top. Dobrałam do tego trampki i dużą kokardę na głowę. Całość jest luźna, zwykła, ale fajna.

13 komentarzy:

Magda pisze...

oba stroje są ok, ale mi jakoś bardziej spasował 'przed'

Elcias pisze...

A mi bardziej podoba się 'po'! :D

Anonimowy pisze...

Zgadzam się z Elcias ! :D

Anonimowy pisze...

mi w tej całej metamorfozie spodobała się cała twarz po.Jest rewelacyjna, cudowna.Okropnie mi się podoba.A co do stroju.. może być.



BeleVile

Ewanilla pisze...

hm,ładnie, ale nie dla mnie xd

Lo0la777 pisze...

Jeju, zaraz zwariuje ! Ten makijaz 'po' jest tak dobry, ze nie wiem. A stroj tez ok tylko jakos nie pasuja mi granatowe trampki, ja dalabym czarne, chociaz rozumiem ze pewnie czarnych nie miala ... I nie pasuje mi jakos ta koszulka, nie wiem czemu.

Filip pisze...

Te trampki są czarne ;p

Sindy pisze...

Strój 'po' bardzo ładny, ale brakuje mi jeszcze czegoś, może jakiejś torebki albo bransoletki ;p

Alyson998 pisze...

Makijaż po zdecydowanie lepszy, kolory są bardziej stonowane.

Beata pisze...

strój całkiem mi się podoba, chociaż ostatnio nie przepadam, za stylizacjami tego typu. makijaż również wyszedł ci genialnie :D

Savi pisze...

Strój nie zbyt przypadł mi do gustu, ale co do twarzy to bomba ;)
Gepard112.

Sylwia pisze...

Zgadzam się z poprzedniczkami. Makijażowa "po" jest świetna! Co do stroju, nie jestem przekonana, brakuje mu tego czegoś, jak to ujęła Ola.

Trinnyty pisze...

Przecudowny makijaż! Sama taki chcę ; p. Jakoś nie przekonuje mnie ta opaska...

Trinnyty