wtorek, 17 sierpnia 2010

Aniulka14k

Twarz przed:

Po pierwsze zmieniłabym te okropne usta! Są sztuczne, krzywe i wyglądają nieciekawie. Poza tym wybrałaś też brzydkie brwi, Twoja Doll ma przez to dziwny wyraz twarzy. Dalej nie podobają mi się makijaż, różowe pasemka oraz złote kolczyki. Oczy i nos mogą być. Moja ocena: 3.5/10

Twarz po:


Ponieważ miałaś tylko jeden cień wolałam zostawić go w spokoju. Postanowiłam też ukryć Twoje oczy pod okularami. Jako, że osobno każde prześwitywały połączyłam dwie pary zakrywając je całkowicie. Wybrałam chłopięcą fryzurę, którą złagodził pieprzyk przy nosku. Usta pozostały naturalne.


Ubranie przed:
Z początku Twój strój wydaje się być całkiem okej. Jednak dopasowana kolorystyka to nie wszystko. Eleganckie szpilki, sportowa torba i czapka to dość odważne posunięcie, niestety nietrafione. Na upartego zostawiłabym górę, reszta wraz ze spodniami przypominającymi pantalony do zmiany.Moja ocena: 4.5/10













Ubranie po:
Ja postawiłam na wygodę i elegancję. Ubrałam Cię w luźną, marszczoną sukienkę z okrągłym dołem oraz kokardką przewiązaną na piersiach. Masz naprawdę mało par butów w czarnym kolorze więc wybrałam te kozaki. Ostatnio polubiłam też duże torebki dlatego i w tym zestawie postanowiłam użyć takowej ;>.

13 komentarzy:

Elcias pisze...

Bardzo ładnie. Śliczna sukienka :)

Anonimowy pisze...

Twarz mi się nie podoba, ładny strój, ale też nie zachwyca.

Klaudia pisze...

Ogólnie to sama nie jestem zadowolona z poziomu metamorfozy, ale uwierzcie, że naprawdę cuda nie było jak zrobić :D

botakchce

Im__Happy__Girl pisze...

Widać efekty twojej pracy !

Beata pisze...

mam jedynie zastrzeżenia co do ust, zresztą tak jak poprzednio, przydało by się je ciut obniżyć :D

Magda pisze...

Jak czytałam pierwszą metamorfozę w Twoim wykonaniu, byłam pewna że to Gaga, ale przy tej już rozpoznałam że to TY. Pozatym jak nie ma z czego szału zrobić, to nie liczmy na coś 'hot' Robiłaś co mogłaś, i wyszło Ci nawet fajnie.

Ewanilla pisze...

W ubraniu po MeDoll jakoś strasznie się wydłużyła. Ale fajnie zrobiłaś twarz po! Widać różnicę. Od sztucznej typy po chłopczycę, wspaniale.

zgubilamnutelle pisze...

Tandetne ubranie po.

Anonimowy pisze...

Kiedy wyniki konkursu na aktywność? -desert.f

Kamila01010 pisze...

Fajny pomysł na ubranie po. ;P

Sylwia pisze...

Nie podoba mi się strój po, aczkolwiek wielka zmiana w twarzy po metamorfozie. ;>

BeleVile pisze...

średnio mi się podoba ta przemiana , ale jest lepiej niż przed. :>

Aleksandra pisze...

Makijaż ''przed'' jest straszny! Sztuczny i plastikowy. Najgorsze są te cukierkowe usta. Z ''laleczki'' zrobiłaś z niej ostrą dziewczynę. Zmiana jak najbardziej na plus ;)

Diana339