poniedziałek, 30 sierpnia 2010

Gepard112. metamorfoza z hasłem

Twarz przed:
Jest nudno i pospolicie, ale przynajmniej nie ma kiczu. Te oczy są ładne i sama miałam je całkiem długo, ale wszyscy je mają i to wcale nie dodaje oryginalności. Usta są ładne, nos w miarę, ale wydaje się nieco spłaszczony. Cóż mogę więcej powiedzieć? Chyba nic, więc podaję ocenę.
Ocena: 3/10
Twarz po:
Zostawiłam jedynie kolor oczu, skóry oraz usta. Zmieniłam oczy, które w wydaniu czarnym spodobały mi się niezmiernie. Użyłam tutaj mojego małego triku, którego stosuję przy czarnych oczach, aby zyskały głębszy odcień, jasne plamki światła zakryłam pieprzykami. Miałaś brzydkie brwi, więc ustawiłam takie. Tej fryzury bardzo nie lubię, ale u Ciebie pasowała wyśmienicie. Wyglądasz wg mnie przepięknie zważając na to, że nie miałaś kosmetyków. Jedynie górną powiekę pokryłam czarną kredką wyciągając ją lekko na zewnętrzny kącik. Obniżyłam nieco usta i nos oraz podniosłam oczy. Na policzkach ustawiłam nieco brązowego pudru.
Strój przed:
Ogólne założenia stroju są poprawne, ale można by zrobić to lepiej, jest nieco nudno. Połączenie czarnego z białym i czerwonym jest niezmiernie eleganckie i seksowne, ale w Twoim wydaniu nieco straciło na mocy. Widać, że próbujesz robic coś kreatywnego (te pióra na głowie są ciekawym pomysłem).
Ocena: 5/10


















Strój po:
Miałaś trochę ubrań, ale nie mogłam znaleźć pomysłu jak je połączyć. Po za tym zdziwiło mnie to, że mając ubrania z DKNY nie masz nawet tuszu do rzęs. Kiedy tworzyłam twarz Twojej medoll miałam inny pomysł co do stroju, ale żaden z elementów Twojej garderoby nie pasował mi do mojego założenia, więc wyszło co wyszło. Postawiłam na minimum kolorów, ale myślę, że przez to wcale nie brakuje różnorodności, przede wszystkim z powodu torebeczki, a złożyły się na nią trzy inne. Sukienkę utworzyłam z tuniki i koszulki.







16 komentarzy:

Hildaa pisze...

hmm, przepraszam, ale ominęłyście mnie w metamorfozie z hasłem, czekam cierpliwie, ale już dość długo :(

Savi pisze...

Dzięki za metamorfoze ;)
Bardzo mi się podoba, jak zrobiłaś torebke. Aczkolwiek twarz ,,po'' nie jest do końca w moim stylu.
jeszcze raz dziekuje ;)

Anonimowy pisze...

Duniu nie bój się, najprawdopodobniej jutro metamorfoza będzie
SilverIvy

Anonimowy pisze...

Ej. W jakiej kolejności robicie w końcu metamorfozy??? Ja jestem 3 od góry i cały czas liczę, że zobaczę siebie w metamorfozie, a tu guzik! Robicie je od tyłu, czy może za łapówki robicie szybciej? Odpisz mi w gb.

Pozdrawiam załogę, super metamorfozy. ; )
Milenka_96_

Anonimowy pisze...

hej, nie chcę tutaj nikogo obrażać, ale ta metamorfoza jest po prostu okropna! nigdy bym się na takie dziwadło nie zrobiła! To jest po prostu moje szczere wyznanie: OHYDZTWO!

Krytyczka xdd. ;D

BeleVile pisze...

po jest lepiej niż przed, ale metamorfoza zbytnio nie przypadła mi do gustu. wrażenie zrobiła na mnie kreatywnie i ciekawie wykonana torebka. :)

Anonimowy pisze...

Do Krytyczki:
Możesz uważasz jak chcesz, nikt nie każe Wam pisać samych słodkich komentarzy, jeśli się coś nie podoba to ok, nie jest ładne co jest ładne tylko co się komu podoba.
SilverIvy
Ps:
Zniosę każdą krytykę, ale nie to, że bierzemy łapówki! Już było wyjaśniane nie raz, że kolejność metamorfoz zależy od tego, do której stylistki zostaliście dodani. Przykładowo: Stylistka nr 1 dostała trzy pierwsze osoby, stylistka nr 2 kolejne trzy i to samo powtarza się z kolejnymi stylistkami, to może być tak, że pierwsza metamorfozę zrobi stylistka ostatnia, która swoje osoby dostała dopiero 10, 11 i 12 w kolejce.

Czikita00 pisze...

Krytyczka, to wydaje mi się że Gepard cośtam , której nie podoba się metamorfoza. Wg mnie to wielka przemiana która jest bardzo ładna, aczkolwiek tak jak napisałaś, właścicielka powinna zainwestować w tusz.

Savi pisze...

Czikita jesteś żalosna ;/
Mi jest przykro bo to nie ja pisałam te komentarze.
Nie oskarżaj mnie, bo to głupie.
Ja już napisałam komentarz na swoim koncie ( Savi ) i to wystarczy.

Ewanilla pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Ewanilla pisze...

nie lubię tej fryzury w po, ale jest nawet ładna w tej metamorfozie. Fajna jest ta torba w po, zrobiona z paru :D

Kama_120 pisze...

ha. prostu i schludnie, żadnego kiczu to się liczy .

Anonimowy pisze...

prosze o metamorfoze
olka_97

Anonimowy pisze...
Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.
Anonimowy pisze...

Jejku , ae nadajecie , właśnei , że makijaż po jest super , nie zbyt mocny tylko taki w swoim stylu . Mi się podoba (;
Tola..xD Wojtek.

Beata pisze...

mi, jeżeli chodzi o strój, najbardziej się podoba ta kreatywnie wykonana torebka :D me-doll również zmieniona na korzyść ( :