środa, 11 sierpnia 2010

missswiata2000

Twarz przed:
 Pierwszą rzeczą która razi w oczy są usta. Wyglądają jak dwa pontony, napompowane przez chirurga plastycznego silikonem. Nie lubię ich naturalnego połysku, należą do grupy tych, których najbardziej na stardoll nie lubię.  Moim zdaniem oczy zostały umieszczone za wysoko, zaś nos ciut za nisko. Zmieniłabym fryzurę, gdyż ta tutaj nie pasuje. Makijaż oczu jest idealnie dobrany do kokardy i Twojej stylizacji ubraniowej, co muszę Ci szczerze przyznać. Moja ocena: 5.5/10.

Twarz po:
 Bardziej stonowany i lepiej dobrany makijaż. W moim wydaniu Twoja medoll wygląda zarówno elegancko, ostro, jak i słodko oraz dziewczęco. Bazę nałożyłam na prostej linii wzdłuż oczu, co nadało im kociego przymrużenia. Jest ona w kolorach czarnym oraz bordowym. Tuszem do rzęs i czarną kredką optycznie powiększyłam oczy modelki. Wybrałam płomiennorude włosy oraz delikatny, pomarańczowy puder na policzki. Eh, tylko te usta...

Ubranie przed: 
 Jak już wcześniej wspominałam, kokarda świetnie pasuje do sukienki. I na tym kończą się plusy tej stylizacji, gdyż całość w ogóle mi się nie podoba. Strój może być banalny, prosty, ale jeżeli jest dopracowany i elegancki ja nie mam nic przeciwko temu. Ty niestety wybrałaś niezbyt ładną sukienkę do której dobrałaś pasującą ni w pipę ni w oko kopertówkę. O butach to już nawet nie chcę wspominać. Moja ocena: 2/10












Ubranie po: 
Miałaś ubogo zaopatrzona szafę, a ja starałam się zrobić coś, co pasowałoby do kokardy której niestety nie mogłam usunąć.Wyszła mi sukienka/ bluzka i spódnica, w której kolorem przeważającym jest intensywny niebieski. Dodałam do tego zieleń, odrobinę różu i granatu.Wyszedł mi taki oto dosyć dziwaczny, warstwowy zestaw.

15 komentarzy:

Klaudia pisze...

Moja reakcja na makijaż? WOW! Doll wygląda wprost olśniewająco! Mogłaś podnieść nosek, ale i tak nie mogę oderwać uwagi od oczu. Mogłabym się jeszcze tak pozachwycać chwilkę ale.. nie :D. Strój już nie zachwyca tak bardzo ale sama wiem, że szafa tej Doll to wyzwanie :) Zakryte ramię, oraz buty nie podobają mi się zbytnio. Jednak uważam, że sprostałaś postawionemu celowi (tak to się odmienia?:p)

botakchce

BeleVile pisze...

Ja również nie mogę się napatrzeć na makijaż. Co do stroju to taki sobie, ale na pewno lepszy niż przed. ; ))




BeleVile

tools, tuls pisze...

Makijaż (ten po) - cycuś! (xD) Strój po też jest lepszy niż przed, ale nie dorównuje makijażowi ;P

Tools13

Lo0la777 pisze...

Makijaz - Cudo ! A stroj po nie jest piękny, chociaż sama bym nie wykombinowała nawet takiego stroju z tej ubogiej szafy ;)

Elcias pisze...

O, świetny makijaż 'po'. Trzeba tylko zakryć usta ^^

Beata pisze...

jak dla mnie BOMBA :D

Ewanilla pisze...

strój po taki se, ale makijaż jest...taki piękny, że brak mi słów.

Magda pisze...

no cóż, jeśli nie ma z czego robić Gagowych sukienek, to lipa

Anonimowy pisze...

strój po mocno przekombinowany, ale jest o niebo lepiej niż przed.

czikita00

Trinnyty pisze...

Strój po jest lepszy niż przed, makijaż byłby bardzo ładny, ale jedno oko jest inne niż drugie.

Filip pisze...

Droga mistrzyni makijażu i nakładania cienia na powiekę Trinnyty, powiedz mi, w którym miejscu?

Trinnyty pisze...

Na jednym oku cień jest dalej pociągnięty i wystaje poniżej kreski eyelinera. Sarkazm był niepotrzebny. Rozumiem, że nikt nie jest idealny.

Unknown pisze...

przez to że oczy wcześniej umieściła tak wysoko a nos i usta blisko siebie, wygląda jak by była od dołu napompowana

Anonimowy pisze...

A wiecie że ja to właśnie czytam i najbardziej zabolał mnie komentarz KuromiKitty... Skoro tak wam nie pasuje moja szafa to się od niej odczepcie, jasne? Bo ja mam dość krytyki z waszej strony bo same nie jesteście idealne! Komentować to ja też tak mogę... Ale tego nie robię bo bym się stała jedną z tych osób których mi strasznie ŻaL! I nie rozumiem czemu aż ta krytyka tak was nakręca bo wszędzie ona jest! Czy w ocenach lub w stroju lub komentarzach. A do Gagi kiedy dąłaś 10/10 (z wyjątkiem tego stroju anioła?)

Unknown pisze...

do anonimowego, przepraszam. Ale reszta mi się podoba, szczerze :)