czwartek, 5 sierpnia 2010

jakuboszczanka1

Twarz przed:
Ciezko jest cokolwiek powiedziec na temat Twojej medoll, poniewaz nic ciekawego na niej nie masz, zadna sztuka jest pomalowac rzesy i powieke jednym rozowym cieniem. Powiem tylko to, ze ta fryzura nie jest zbyt dobra do twarzy, znieksztalca nieco glowe.
Ocena: 3/1o
Twarz po:
Jako, ze nie mialas wielu kosmetykow postanowilam zakryc oczy okularmi, stworzonymi z trzech oddzielnych par. Fryzure zmienilam na czarna z polyskiem. Teraz wg mnie wygladasz jak jakas tajna agentka, tajemniczo i nieco frywolnie.



Stroj przed:
Szczerze mowiac nie mam tu nic do powiedzenia, bo niczego ciekawego nie zalozylas na siebie i wcale tego ciekawie nie skomponowalas. Te buty ani troche nie pasuja do tej kopertowki, wiec to polaczenie jest calkowicie na nie.

Ocena: 2/10















Stroj po:

Poszlam w strone tajnej agentki i ubralam Twoja medoll troche inaczej niz zwykle to robie w metamorfozach, bardzo warstwowo i mrocznie, ale dodalam elementy eleganckie, takie jak szare szpilki i sukienka, ktorej gora wystaje. Idealnie pasuje tu ten krzyzyk, ktory ubralas w edytorze medoll.



12 komentarzy:

Ewanilla pisze...

śliczny makijaż i strój po, tylko te szpilki jakoś mi się odgryzają. Ale cudnie :)

Elcias pisze...

Boska ta agentka ^^

Filip pisze...

Co do makijażu jestem jak najbardziej na tak, aczkolwiek strój według mnie pozostawia wiele do życzenia.

Sylwia pisze...

Ładna charakteryzacja medoll po, ale strój niestety nie przypadł mi do gustu.

BeleVile pisze...

Mi również strój nie przypadł go gustu, ale twarz po owszem.:)


BeleVile

Magda pisze...

fajna sukienka

Klaudia pisze...

A tam, nie jest źle ;) Ta fryzura i tak zawsze kojarzyć będzie mi się z francuską lolitką (:

botakchce

Trinnyty pisze...

Pomysł świetny, twarz bardzo fajna, ale myślę, że strój jest niedopracowany.

Trinnyty

Lo0la777 pisze...

Bardzo fajnie Ci wyszedl stroj po ;3

Anonimowy pisze...

haha, tajna agentka - nawet tak wygląda! ;)

Beata pisze...

trochę mrocznie ¤____¤ super!

syene. pisze...

szczerze powiedziawszy ani stylizacja twarzy, ani strój "po" mi się nie podoba. twarz zrobiłaś ładnie, aczkolwiek widziałam lepsze zgranie dodatków w Twoim wykonaniu. strój nie jest ładny, ponieważ wolę, gdy wszystko jest w tym samym odcieniu czerni.