czwartek, 12 sierpnia 2010

Sharpay973

Twarz przed:
 Na pierwszy rzut oka Twoja medoll jest nieskazitelna, ale kiedy się bardziej przyglądam dostrzegam kilka mankamentów które należałoby poprawić. Po pierwsze bardzo podoba mi się dobór oczu i nosa. Mimo iż kiedyś ich nie lubiłam, to teraz należą do moich ulubionych (oczy). Usta są już trochę gorsze, mniej je lubię. Makijaż jest ok, aczkolwiek mogłaś go bardziej dopracować. Nie przepadam za fryzurą którą wybrałaś, jednakże co do jej koloru jestem jak najbardziej na tak. Wyrazem twarzy Twoja medoll przypomina mi Kim Kardashian. Moja ocena: 7/10.

Twarz po:
 Bazę nałożyłam blisko przy obwódkach oka, jest ona w kolorze czarnym. Przy zewnętrznych kącikach namalowałam linie czerwoną kredką, po środku której znajduje się eyeliner. Rzęsy machnęłam pogrubiającym oraz wydłużającym tuszem. Policzki i usta pozostały naturalne, gdyż nie miałaś kosmetyków które pasowałyby do makijażu oczu. Fryzura to lubiany przeze mnie koczek (?) spięty z tyłu głowy w kolorze platynowego blondu. Z dodatków dwa pieprzyki- jeden pod lewym okiem, drugi na szyi.

Ubranie przed:
 Widać, że starałaś się być kreatywna.Chciałaś zrobić coś sama, za co plus. Szkoda, że tkaniny użyte w tej sukience się nie pokrywają, gdyż przez to wygląda ona sztucznie i nieestetycznie. Kolorem wszystko do siebie pasuje, aczkolwiek ja zmieniłabym buty. Mam mieszane uczucia co do Twojego outfitu. Moja ocena: 6/10.













Ubranie po:
 Prosty zestaw, łączący w sobie wygodę z elegancją. Medoll ubrałam w zwykły czarny top, kreatywnie wykonaną spódnicę, cienkie rajstopy oraz długie kozaki. Na głowie umieściłam kokardkę, która została wykonana z paska. Szkoda, że w swojej szafie nie miałaś żadnego pasującego dodatku, który przełamałby tę czerń.

14 komentarzy:

Hildaa pisze...

mniaaaaaaam !

Martynka pisze...

bardzo podoba mi się twoja metamorfoza na pewno zastosuje się do każdej uwagi :D

Hillgilly pisze...

przepraszam, ale jak to jest, skoro jestem pierwsza w kolejce, a tu nagle wyprzedzają mnie dwie dziewczyny ?

Trinnyty pisze...

Strój śliczny!

Natkaa^^ pisze...

Pięknie ! : D

Czikita00 pisze...

szekszy :D

BeleVile pisze...

ślicznie :) bardzo fajna metamorfoza.




BeleVile

Beata pisze...

kocham czerń ;D

Magda pisze...

ładna stylizacja 'po'

Anonimowy pisze...

zgłaszam się do metamorfozy z hasłem
DiamondRoyale

Klaudia pisze...

Twarz nie do poznania, wygląda na trochę przyćpaną ale jest lepiej niż "przed" :d Kapitalna sukienka :D

botakchce

Ewanilla pisze...

podoba mi się przed jak i po, ciuchy i makijaż xD

Elcias pisze...

Pięknie. Sukienka bardzo mi się podoba. :)

Lo0la777 pisze...

B. ładnie !