czwartek, 12 sierpnia 2010

Paulinka.17

Twarz przed:
 Jedyna rzeczą, która mi się tutaj podoba to nos- jest on zdecydowanie moim ulubionym. Cała reszta jest do zmiany. Makijaż, dodatki, wyraz twarzy, wszystko strasznie zalatuje kiczem. Nienawidzę tych sztucznych rzęs, od razu widać, że nie są one naturalne. Kolczyki wiszą na włosach? Moja ocena: 2/10.

Twarz po:
 Widać tę zmianę, prawda? Bazę nałożyłam blisko obwódek, tak aby oczy wydawały się pełniejsze. Użyłam do tego białego cienia, który jest słabo widoczny pod grubą warstwą czerni. Usta są ostro czerwone, z dodatkiem błyszczyka od Luxe na środku. Policzki lekko musnęłam różem. Dobrałam do tego luźną, acz pasującą fryzurkę- włosy w kolorze capucciono, związane przy końcówkach.

Ubranie przed:
 Co do góry tego stroju nie mam zarzutów. Jest prosto, ale te ubrania do siebie pasują. Niestety wszystko zepsułaś tymi ohydnymi trampkami. Nie lubię ich, nie wiem co tyle osób w nich widzi.  Nie mam za  bardzo co oceniać. Moja ocena: 5/10.














Ubranie po:
 Stworzyłam dla Ciebie czarną kreację, której motywem przewodnim jest elegancja ze szczyptą ekstrawagancji. Medoll ubrana jest w czarną sukienkę za kolano, czarne, grube rajstopy z połyskiem oraz długie kozaki ze srebrnymi ozdobami przy boku. Z dodatków wybrałam pojemną torbę i ciekawy kapelusz z rondem.

12 komentarzy:

Beata pisze...

fajny kapelusz, nieco podobny do tego który miała elcias :D makijaż mnie uwiódł <33.

Elcias pisze...

Haha, ale świetny kapelusz. :D Makijaż bardzo ładny.

Trinnyty pisze...

Makijaż bardzo ładny. Strój ok, ale kapelusz jest przesadzony ; p.

Anonimowy pisze...

Zrobisz mi metamorfozę?


miczkaa

BeleVile pisze...

bardzo ładna metamorfoza.
w obu przypadkach jest lepiej oczywiście :))



BeleVile

Czikita00 pisze...

super! :)

Natkaa^^ pisze...

Mmmm . . . Ten makijaż jest super ! ; **

Magda pisze...

elegancko :)

Marcela. pisze...

Świetnie wygląda makijaż "po" :)
Strój mniej mi się podoba chyba przez buty, ale poza tym jest super :)

Ewanilla pisze...

ładnie :d

Lo0la777 pisze...

:0 po prostu bomba !

crazyxstrawberry pisze...

OMG !! Twarz "po" jest nieziemska ;]