poniedziałek, 9 sierpnia 2010

Tola..xD - metamorfoza z hasłem

Nie podoba mi się kilka rzeczy, ale trzeba przyznać, że takiej medoll nigdy nie widziałam i za to plus. Przede wszystkim denerwuje mnie połączenie zimnych barw z ciepłymi- chłodnych cieni na powiekach i wściekle pomarańczowych włosów. Makijaż oczu jest trochę niedokładny i jest tylko jeden cień. Nie podobają mi się te brwi i pieprzyk- nie lubię go w tym miejscu. Dodatki na głowie są tu zbędne, chyba że kolor włosów byłby brązowy.

Ocena: 5/10


Zmieniłam karnację, usta, brwi i fryzurę. Oczy pomalowałam ciemnymi, mocnymi odcieniami, więc usta pozostawiłam jasne. Lekko zaróżowiłam policzki, a pieprzyk umieściłam niżej. Fryzurę zmieniłam na brązowego koka. Może nie jest już tak 'inaczej' jak wcześniej, ale uniknęłam efektu misz-maszu ;)


Wybrałeś bardzo ładną sukienkę i sądzę, że jakiekolwiek udziwnienia czy też przeróbki są tu zbędne. Widzę, że postanowiłeś jednak dodać jakiś swój element- rękawy. Brakuje mi jeszcze czegoś, może kopertówki czy bransoletki?

Ocena: 7/10

Nie wiem, czy wyszło lepiej, ale starałam się zrobić coś bardziej złożonego, bo założenie bluzki i spodni nie byłoby żadną metamorfozą. Mój strój jest w ciemnych barwach, jak widać- głównym elementem jest granatowa, falbaniasta spódnica, którą rozsławił LuvinCherrys i zwiewna góra z czarną bluzką pod spodem. Nie było za dużego wyboru jeśli chodzi o paski, więc tutaj wysiliłam mózgownicę i wykorzystałam kopertówkę. Do tego dobrałam czarne rajstopy i szpilki od Victora&Rolfa. Lubię własnoręczne fryzury, a tutaj akurat były końskie ogony, więc dodałam grzywkę.

14 komentarzy:

Beata pisze...

olśniewająco ^.^ a makijaż wprost powalił mnie na kolana <33 ..

Elcias pisze...

Piękna kreacja! :D

Lo0la777 pisze...

Zgadzam sie z B.E.A.T.K.A . Dodam jeszcze, MAKIJAZ CUDO !

Magda pisze...

ładny makijaż

Anonimowy pisze...

Jednym słowem - jest pięknie.

czikita00

BeleVile pisze...

Jak zobaczyłam makijaż to aż szczeka mi opadła ! jest świetny ! strój też .



BeleVile

Anonimowy pisze...

Makijaż doprawdy udany! Piękne połączenie barw. Kolejny makeup, który dowodzi, że nie trzeba LUXE aby lśnić ;) Dziwi mnie teoria o rozsławionej spódnicy (zwyczajnie się nie znam :d), ale strój jest piękny. Pasek to kopertówka? Nawet nie wygląda ;D

botakchce

Anonimowy pisze...

Ze spódnicą naprawdę tak było, dobrze to pamiętam- LC kupił i potem każdy ją miał :>

..-sindy-..

Ewanilla pisze...

wszystko ładnie, co tam mówić :xx

Sylwia pisze...

Makijaż jest powalający!

syene. pisze...

makijaż fenomenalny! :3

Trinnyty pisze...

A mnie dla odmiany makijaż nie powalił, z to ubranie jest bardzo ładne.

Trinnyty

Anonimowy pisze...

Jeej , makijaż jest prześliczny ! ;)

Uczestk

KaroLl ! na pisze...

Ta metamorfoza jest cudna ;**