czwartek, 19 sierpnia 2010

virgia.

Twarz przed:
 Bardzo podoba mi się twarz. Dobór oczu, ust oraz brwi jest zdecydowanie bardzo trafiony, tylko nos bym zmieniła. Co do makijażu- jest gorzej. Cienie do siebie nie pasują i wyglądają nieładnie. Nałożyłaś je również niezbyt starannie. Policzki wyglądają jak najbardziej ok, fryzura także. Brakuje mi tego czegoś, czegos co przykuwałoby uwagę. Moja ocena: 6/10.

Twarz po:
 Bardziej stonowane, ciepłe barwy. Jak widać, głównymi kolorami tej stylizacji są brąz oraz bordo. Ten pierwszy znajdziemy na włosach i policzkach, zaś drugi na powiece. Oczy pomalowałam cieniem, czarnym tuszem oraz kredką. Policzki delikatnie musnęłam ziemistym pudrem. Usta pozostały z naturalnym kolorze- bladoróżowym. Dobrałam do tego starannie upięty koczek zrobiony z warkocza.

 Ubranie przed:
 Podoba mi się, aczkolwiek pewne rzeczy w tym stroju bym zdecydowanie zmieniła. Zacznijmy od tego, że podoba mi się góra. Sukienka i płaszcz idealnie się zlewają, tworząc kreację o ciekawym kroju. Gorzej już jest z dołem. Ja te spodnie zastąpiłabym grubymi, czarnymi rajstopami. Buty osobno są ok, ale w tym zestawie nie prezentują się ciekawie. Zdecydowanie lepiej wyglądałby koturny na wysokim obcasie. Nudno odrobinę. Moja ocena: 6.5/10.











Ubranie po:
 Jako że ubrań w takim, rockowym stylu miałaś najwięcej, to na taka stylizację postawiłam.Połączyłam tutaj świetny męski top w paski, czarne, podziurawione spodnie (pod które założyłam czarne rajstopy, aby odrobinę zakryć dziury), brązową kurtkę oraz szare glany. Z dodatków wybrałam przecudowny kapelusz, który medoll dumie nosi na czubku głowy ;p

9 komentarzy:

Elcias pisze...

Ciekawie. Bardzo ładna twarz po. Chociaż mogłoby być więcej koloru. :)

Ewanilla pisze...

Wszystko mi się podoba, przed i po.

Czikita00 pisze...

metamorfoza jak najbardziej udana :)

Anonimowy pisze...

Prześliczna twarz po. Bardziej podoba mi się strój przed. "Po" jest zdecydowanie nie w moim stylu.

Kamila01010 pisze...

Podoba mi się twarz. ;)
Bardzo ładna. Świetna metamorfoza.

Sylwia pisze...

E tam, mi podoba się strój po ;D. Udana metamorfoza, tyle powiem. c;

BeleVile pisze...

bardzo mi się spodobał strój po. jest świetny. co do makijażu to ja bym jeszcze coś dodała, żeby nie było tak pusto.

Miisadzia-1 pisze...

Nie lubię butów w stylizacji PO,no i bluzka niezabardzo mi pasuje.Metamorfoza twarzy jest dość fajna.

Beata pisze...

uwielbiam tę fryzurę, idealnie pasuje do twarzy i makijażu me-doll, jednak te policzki mi nie przypadły do gustu. Jeżeli mowa o stroju, to widać, że ostatnio gustujesz w luźnych stylizacjach :D