środa, 4 sierpnia 2010

Sandrusia-Emma

Twarz przed:Pogrubienie
Twoja twarz nie pasuje do tego co masz na sobie. Wygladasz jaka taka slodka dziewczynka. Masz za blisko siebie oczy, nos i usta, wszystko jest tak na srodku twarzy. Te wlosy wg nie nie sa zbyt ladne. Makijaz oczu nie pasuje do ust, nie rozumiem dlaczego ich nie pomalowalas lub chociaz nie zmienilas koloru w edytorze. Nos jest paskudny, wielki i jakis taki puchaty.
Ocena: 3,5/10
Twarz po:
Obnizylam usta, nos i podnioslam oczy. Fryzure zmienilam na taka nieco frywolna, ale swietnie nadajaca charakteru Twojej dziecinnej buzi. Uzylam cienia brazowego, czarnego i odrobine rozowego. Pogrubilam i wydluzylam rzesy. Nie mialas dodatkow, ktore by mi pasowaly.

Stroj przed:
To co masz na sobie wyglada w tym polaczeniu swietnie. Jest drapieznie i rownoczesnie stylowo oraz z klasa. Jedyny element, ktory mi tu totalnie nie pasuje to pasek, jest zbyt, hmm... nowoczesny? blyszczacy? nie wiem, po prostu mi nie pasuje.
Ocena: 9/10




























Stroj po:

U mnie jest nieco spokojniej, nie tak wyzywajaco i drapieznie. Uzylam szarej sukienki, czarnego, koronkowego topu, ktorego uwielbiam i dwoch czarnych spodniczek, jednej z DKNY, a dugiej z Elle. Na nogi zalozylam zlote pantofelki, ktore strasznie mi sie podobaja i przezroczyste ponczochy. Aby bylo nieco ciekwiej na szyje nalozylam krzyzyk, a w tali pasek ze zlota sprzaczka.

11 komentarzy:

Anonimowy pisze...

widzę że przedłużane spódnice to wasza dobra strona :)

Anonimowy pisze...

Dzięki ;D
Co do buzi może i masz racje,ale mi się taka podoba.Wielkie dzięki za pochwalenie mego stroju,a może masz jakąś sugestie co do paska?

BeleVile pisze...

twarz po o wiele ładniejsza. twarz przed w ogóle ... pierwsze co mi się nasunęło na myśl to "świnka".
Strój przed jest super, racja, pasek nie pasuje xD Strój po nawet ładny :)


BeleVile

Beata pisze...

oba stroje są ładne i dopracowane (:

Anonimowy pisze...

Sandrusia-emma dobrze ci,dobrze i masz za swoję zawsze oceniałaś ,aż ocenili Ciebie.Jest sprawidliwość na tym Świecie Hah :d masz za swoję

Lo0la777 pisze...

Podoba mi sie stroj przed jak i po. Gratuluje 9 ! ;)

Anonimowy pisze...

Dzięki,wow anonim jakbym nie wiedziała.Nie zgłosiłabym się do metamorfozy,w tedy gdy bym nie była gotowa przyjąć krytyki,ludzie pomyślcie.

Miisadzia-1 pisze...

Dwa stroje są fajne,a twarz podoba mi się tylko PO.

Elcias pisze...

Rzeczywiście, dwa stroje są ładne.

Ewanilla pisze...

strój jest śliczny przed jak i po ;DD

Trinnyty pisze...

Śliczna twarz Silver, ale muszę przyznań, że bardziej podoba mi się strój Sandry.

Trinnyty