czwartek, 19 sierpnia 2010

alexa235

Twarz przed:
Ostatnio mam fazę na brąz, ale w Twoim wykonaniu mi nie pasuje, jest po prostu nudno. Wg mnie jeśli do makijażu medoll wybiera się kolo brązowy należy brać pod uwagę jego melancholijność i dodać coś szalonego co nada stylizacji ciekawy wyraz. Usta są wspaniale, nos taki sobie, zbyt pulchny. Brwi nie są zbyt fajne.
Ocena: 5/10 Twarz po:
Postawiłam na mocny, nieco rock'owy look. Po prezentacji zauważyłam, ze wolisz raczej słodkie i takie ,,princeskowe" stylizacje, wiec chciałam abyś spróbowała może czegoś nowego, z pazurem. Połączyłam cienie: bordowy, czerwony, brązowy i czarny. Użyłam czarnej kredki i eyelinera by podkreślić mocno oczy, ale nie użyłam ich na całym obwodzie oczu, bo nie wygląda to wtedy dobrze. Zaznaczyłam nieco policzki i umalowałam usta krwistoczerwona szminka. Z dodatków wybrałam dwie opaski, jedna z kolcami, zaś druga ze sporą cekinową ozdobą.


Strój przed:
Jest totalnie przeciętnie i nudno. Nie ma kiczu i błędów stylistycznych, ale jest totalnie ponuro i strój naprawdę przynudza. Taka medoll nie przykuwa wzroku i nie powoduje chęci ponownego wejścia na profil w celu sprawdzenia co następnym razem wymyśli właścicielka tej medoll.
Ocena: 4/10





Strój po:
Chciałam nadać Ci jakiegoś wyrazu. Nie mialaś zbyt ciekawych ciuchów nie licząc stosu HB, które w większości są beznadziejne i kilku DKNY z kolekcji, która nie przypadła mi do gustu, po za tym, radze Ci, zamiast uganiać się za HB i DKNY pomyśl o jakiś butach i dodatkach z normalnych sklepów, bo naprawdę tego masz aż nazbyt mało. Sukienkę połączyłam z czarną spódniczką, dodałam czarne kryjące rajstopy i skórzane rękawiczki. Do tego szpilki i pasek z kokardki i czarnego paska.

15 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Co do MeDoll to po jest zdecydowanie lepiej, ale nie pasują mi te opaski na głowie. Natomiast strój jest wspaniały (ten po).
Jestem bardzo ciekawa jaką mi zrobicie metamorfozę ;]

Pozdrawiam.
Elizka_15

Ewa pisze...

Dollka przed ma fajne usta. Podobają mi się ale niekoniecznie w tym kolorze :) Twój makijaż również mi się podoba. Dodałaś jej takiego charakteru.
Strój także przypadł mi do gustu.

Klusia03

Tola..xD pisze...

Lubie Twoje stylizacje , ale ta wyjątkowo nie przypadła mi do gustu .

Kamila01010 pisze...

Stylizacja po jest supeeer!. ;) Jest świetna. Nie podoba mi się jedynie ta przepaska. A poza tym jest bardzo fajnie. ;)

Magda pisze...

Mi się bardzo podoba makijaż po, ale co do opaski zgadzam się z przedmówczyniami, może bez tych kolców.

A sukienka mi się bardzo podoba i jest u mnie na [+] , a co do opisu stroju po również się zgadzam, bo HB nie jest automatycznie piękne, tak jak stwierdziła to stylistka parę notek wcześniej.


p.s możecie przy komentarzach usunąć weryfikację obrazkową? Bo to naprawdę denerwujące wpisywanie tych literek.

BeleVile pisze...

zakochałam się w tej metamorfozie po prostu ! świetna ! :):O

Aleksandra pisze...

Ta opaska z kolcami nie za bardzo mi się podoba, ale w tym zestawieniu nie jest aż tak źle. Strój ''po'' jest świetny, bardzo mi przypadł do gustu.

Diana339

Elcias pisze...

Twarz niezbyt mi się podoba. Może to przez te dodatki, hmm. Sukienka wręcz przeciwnie- jest śliczna! :)

Miisadzia-1 pisze...

w całości zgadzam się z elcias

Anonimowy pisze...

Nie podoba mi się ta metamorfoza twarzy,oczy i usta są ok, ale te ozdoby na włosach są całkowicie zbędne.Co do sukienki po jest ładna, aczkolwiek nie w moim stylu.

Kama_120 pisze...

Ciekawie połączyłaś te dwie opaski. Chociaż za takim czymś nie przepadam nawet mi się podoba.
Tak widac . Same HB ; P

Lo0la777 pisze...

jest lepiej niz przed ale nie jest jakos wspaniale.

Beata pisze...

myślę, że mogło być odrobinę lepiej, chociaż bardzo mi się podoba ta sukienka w grochy :D

Sylwia pisze...

Ładny makijaż po, ale ja zrezygnowałabym z opasek. A sukienka jest cudowna!

Anonimowy pisze...

Nie podoba mi się. Co tu więcej mówić. Jest lepiej niż przed.