niedziela, 15 sierpnia 2010

HillGilly

Metamorfozy, botakchceTwarz przed:

Nie mam żadnych zarzutów do elementów twarzy jakie wybrałaś. Wątpliwy wydaje się być dla mnie makijaż. Brakuje w nim przejścia między fioletem, a czernią oraz dokładności. Mogłaś także zmienić naturalny kolor ust na ten po prawej od obecnego. Brak pudru da się przeżyć ;) Moja ocena: 7.5/10

Twarz po:

Ja postanowiłam trochę bardziej zabawić się cieniami. Do makijażu użyłam zieleni, błękitu, fioletu i czerni. Kolor włosów został ten sam, zmieniłam jedynie fryzurę na taką by zasłaniała brwi. Ust nie malowałam gdyż żadna szminka nie pasowała. Pod lewym okiem pieprzyk dodający charakteru całej stylizacji.


Ubranie przed:
Według mnie jest okropnie. Pierwsze co przyszło mi na myśl to dziewczyna alfonsa. Poza tym ten pasek całkowicie Cię spłaszczył :D. Zmieniłabym każdy element Twojego ubioru, może poza kapeluszem. Moja ocena: 2/10
















Ubranie po:
Długo myślałam jak Cię ubrać, aż w końcu do głowy przyszła mi kierowniczka cyrku. Wulgarna wręcz długość sukienki oraz tatuaże sprzyjają temu wizerunkowi. Pasowały mi także do tego bufiaste rękawy i grube rajstopy. Na głowie spoczywa czarna woalka. Myślę, że jest ok ;)


13 komentarzy:

ig☀r / hibiskusek pisze...

Mnie się podoba zarówno makijaż jak i ubranie po (: Metamorfoza na lepsze, i myślę, że bardzo dobrze wystartowałaś!

hibiskusek

weronika pisze...

Ja się w 100% zgadzam z komentarzem nade mną! :)

Lo0la777 pisze...

Hmm, mi sie podoba makijaz przed i makijaz po. A stroj przed to totalna porażka. A strój po to cudo ! ;*

Czikita00 pisze...

... jest okej ;P

Beata pisze...

moim zdaniem mogłaś obniżyć troszkę usta, ale jest ok. zaś strój jest po prostu cudowny ;D

ps; nie mogłam się doczekać pierwszej twojej metamorfozy :D

Moda i Szyk pisze...

Makijaż "po" jest dość podobny do tego "przed", tyle że wykonany znacząco lepiej. Jeżeli chodzi o outfit "po" to jest troszkę gorzej. Jest to czarna bryła, kompletnie zatracająca figurę dolki. Jedynym widocznym akcentem jest kurtka z LE i lakierowane pantofle.

Unknown pisze...

zgadzam się z moim popredznikiem

Trinnyty pisze...

Stylizacja jest świetna. Ubranie to majstersztyk, makijaż ładny, ale taki zwyczajny.

Magda pisze...

Bombowe!

Ewanilla pisze...

A mi się wszystko podoba po, strój i makijaż, nie wiem o co niektórym chodzi xD

Elcias pisze...

Klaudia! Świetnie Ci wyszło. Zmiana na plus, choć makijaż 'po' jest podobny do tego 'przed'.
Kreacja bardzo ładna. :)

Hillgilly pisze...

Co do tej " dziewczyny alfonsa" to właśnie tak miało wyjść, ale nie miałam pomysłu na dolkę, dlatego wyszło tak szmalcowato.

BeleVile pisze...

świetna metamorfoza, boski makijaż i świetny strój ! super :) żadnych zastrzeżeń nie mam.