niedziela, 8 sierpnia 2010

XxxX-chan

Przepraszam, że nie było żadnej metamorfozy przez kilka dni, ale miałam problemy z Internetem.


Podoba mi się to jak pomalowałaś oczy eye-linerem, ale powieki wyglądają już gorzej- za duża powierzchnia i nie ma przejścia w kolorach. Reszta mi się podoba- ładna fryzura, usta itd. Wywaliłabym jednak tą przepaskę.

Ocena: 7/10


Zmieniłam włosy na krótkie i dodałam do nich czarne okulary, co daje nam modną kwadratową fryzurę. Oczy pomalowałam odcieniami szarości i białym. Lekko zaróżowiłam policzki, a na usta nałożyłam czerwoną szminkę.


Nie przepadam za takimi kreacjami, chociaż sukienka sama w sobie nie jest brzydka. Jednak myślę, że na stardoll jest więcej możliwości i lepiej założyć coś pomysłowego.

Ocena: 3/10

Postawiłam na klasykę, czyli czerń i biel + czerwone szelki. Bardzo lubię takie zestawy, nie mogło oczywiście zabraknąć kapelusza. Uwielbiam także skarpety noszone do sandałów czy szpilek.

12 komentarzy:

weronika pisze...

Wspaniale!

syene. pisze...

Bardzo ładnie. Prosty, a zarazem tajemniczy strój. :> Kasia tz. XxxX-chan zawsze miała pomysłowe kreacje i makijaże, natomiast teraz wyjechała na wakacje i myślę, że nie miała czasu na stworzenie wymyślnej kreacji i makijażu.

Beata pisze...

świetnie skomponowany strój! makijaż, a raczej ta fryzura, bardzo pomysłowa :D

Lo0la777 pisze...

po prostu świetnie ! ;)

Ewanilla pisze...

Podoba mi się ta fryzura 'po' :)

Elcias pisze...

Ślicznie! :)

Anonimowy pisze...

te buty jakos nie pasuja, reszta swietna

czikita00

BeleVile pisze...

Strój bardzo ładny . ; )
A co do fryzury to nawet kiedyś taką miałam . ;p
Ładna metamorfoza.


BeleVile

Anonimowy pisze...

Twarz PO jest naprawdę odlotowa !
Miisadzia-1

Trinnyty pisze...

Wszystko ładne, ale tak jakoś... pusto?

Trinnyty

Magda pisze...

podoba mi sie

Klaudia pisze...

Strój jest świetny ;) Nie mogło być lepszego dodatku niż szelki - szelki rządzą :d! I wcale nie uważam, że te buty nie pasują. Dobre są :o Makijaż również ok :D

botakchce