środa, 4 sierpnia 2010

Natusiaczek13

Twarz przed:

Na pierwszy rzut oka jest nieźle, kolory dobrane dobrze, ładne brwi, fajna fryzura, ale po chwili widać niedociągnięcia w makijażu oka, jest niestarannie i bardzo krzywo. Oczywiście usunęłabym te kolczyki, choć może nie wyglądają aż tak źle, niżej nos i trochę wyżej oczy.
Ocena: 6/10
Twarz po:
Nie zmieniałam koloru włosów, ponieważ ich kolor idealnie pasował do tego co chciałam zrobić, usta zostawiłam w naturalnym kolorze. Obniżyłam nos i brwi, oczy poszły nieco w górę. Kolory cieni to niebieski, fioletowy, czarny oraz odrobina białego na dolnej powiece, dodałam czarnej kredki w zewnętrznym kąciku oka i eyelinera na dolnej powiece. Wydłużający tusz jest czarny, natomiast pogrubiający ma kolor śliwkowy. Policzki delikatnie musnęłam jasnym różem. Z tymi włosami oczy wyglądają niesamowicie.


Strój przed:
Popełniłaś tu jeden z podstawowych błędów. Jeśli jakiś element stroju jest już mocno wzorzysty reszta powinna być gładka. W niektórych wyjątkach się to nie sprawdza, ale jak to się mówi, wyjątek potwierdza regułę. W tym stroju albo rajstopy powinny zostać zmienione na gładkie, albo sukienka. Ta bluzka u góry tez nie wygląda najlepiej, ponieważ ma jakąś objętość, wystarczy sobie wyobrazić jak by to dziwnie wyglądało na żywo, zniekształcałoby dekolt sukienki. Mało widać buty, lepiej by wyglądały gdyby był przy nich jakiś kolorowy element. Ogólnie nie jest tragicznie.
Ocena: 6/10
















Strój po:
Chciałam zrobić coś miłego, lekkiego, letniego i wykombinowałam tę kieckę. Kiedy zobaczyłam te niebieskie elementy uznałam, że strój musi mieć coś niebieskiego, akurat na ten kolor miałam ochotę. Zdaje mi się, że długość i cały krój wygląda całkiem korzystnie. Na stopy nałożyłam dwie pary butków, czarne klapki i niebieskie sandałki. Chciałam aby jakiś inny, bardziej wyrazisty kolor odcinał się na szyi, dodałam naszyjnik z perełkami i wodorostami (?).



















10 komentarzy:

Elcias pisze...

Makijaż piękny, ale kiecka nie przypadła mi do gustu. :)

Magda pisze...

super!
Najbardziej podobają mi się makijaże oczu :)

Anonimowy pisze...

makijaz swietny, co do tej spodnicy mam jakies zastrzezenia.

Beata pisze...

ja zaś bardziej upodobałam sobie tą sukienkę... bardzo pomysłowa, na co nigdy bym nie wpadła :D

BeleVile pisze...

mi, tak samo jak Elcias, nie przypadła do gustu sukienka.
A makijaż śliczny. ;)


BeleVile

Lo0la777 pisze...

W tej sukience po , mi nie pasuje ta czarna spódniczka po środku, jakoś zniekształca sukieneczke, ale da sie przezyc ;d Makijaz b. ładny ;)

Miisadzia-1 pisze...

Mi sukienka się podoba ;P.

Filip pisze...

Makijaż ładny, ale sukienka Ci niestety nie wyszła. To jest niekorzystny krój sukienki, po pierwsze skraca nogi, po drugie pogrubia medoll. Brakuje mi czarnych rajstop. A buty...buty są z tego wszystkiego najgorsze.

Ewanilla pisze...

Nie podoba mi się sukienka po, ale za to makijaż jest śliczny!

Trinnyty pisze...

Piękny makijaż i te "kosmiczne" tęczówki. Twój strój nie przypadł mi do gustu. Ta czarna wstawka bardzo ją pogrubia ; ).

Trinnyty