niedziela, 29 sierpnia 2010

PPUKACZ

Twarz przed:
 Wybrałaś ładna oczy i nos. Lubię je, niestety jednak usta i włosy już nie tak bardzo. Makijaż jest niestaranny i odrobinę nudny. Ciężko mi jest ocenić twoją medoll, gdyż wydaje się taka...nijaka. Nie potrafię określić czy chciałaś zrobić coś prostego, czy oryginalnego, czy miała to być modelka na pokazie czy dziewczyna na ulicy- co jest oczywistym błędem z Twojej strony. Moja ocena:
 4/10

Twarz po:
Deszcz za oknem zmusił mnie do szarości i raczej smutnego makijażu, aczkolwiek Twoje usta odrobinę psuja efekt. Postawiłam na połączenie kolorów fioletowego i błękitnego, które na czarnym podkładzie nabrały odcienia sinego i srebrnego. Reszta twarzy, poza policzkami, pozostała naturalna, tamte zaś musnęłam delikatnie bardzo jasnym bladoróżowym pudrem. Fryzura to posklejane półdługie włosy, swoją drogą przypominające posklejane od deszczu, który aktualnie puka w me szyby.

Ubranie przed:
Hm...jest bardzo prosto. Co normalnie nie uważam za błąd, aczkolwiek w tym przypadku odrobinę przesadziłaś z tą prostotą. Dodałabym do tego stroju np. jakąś kurteczkę i kopertówkę, które od razu poprawiłyby prezencję Twojej lalki. Rajstopy zaś zmieniłabym na grube, czarne, lepiej pasujące uważam. Moja ocena:
4/10











Ubranie po:
Makijaż był smutny, strój...bardzo wesoły, wręcz komiczny. Połączyłam tutaj ze sobą kilka kolorów, kolejno przeplatając ze sobą czerwony, niebieski i czarny. Zapewne trafne byłoby stwierdzenie, iż medoll jest idealnie ubrana do pracy w cyrku, aczkolwiek mnie to zaiste nie przeszkadza. 



11 komentarzy:

weronika pisze...

"Wybrałaś ładna usta i nos. Lubię je, niestety jednak usta i włosy już nie tak bardzo."
hmm? Chyba wkradł Ci się błąd.

Metamorfoza ogólnie jest jak najbardziej na "tak".

Fryzura mi troszkę nie pasuje. Wygląda jak kask. Podoba mi się mieszanka cieni, które wybrałaś.

Strój jest wspaniały. No, może buty mogłyby być inne.

/xXgreen0appleXx :)

bunnyboo-55 pisze...

czy potrzebujesz pomocy ? mógłbym ci pomóc w metamorfozach... może kolejka by się skróciła...
bunnyboo-55

I ♥ NY pisze...

Strój "po" jest wprost cudny, makijaż już mniej mi się podoba.

Czikita00 pisze...

Wg mnie wszystko tutaj nadaje się do noszenia, ale jak wspomniały koleżanki powyżej, te włosy wyglądają jak kask.

BeleVile pisze...

Zgadzam się z dziewczynami powyżej. :)

Ewa pisze...

Makijaż jest po prostu świetny! Te włosy rzeczywiście nadają mu takiego deszczowego charakteru. Bardzo mi się to podoba natomiast strój jest śmieszny ale tym samym oryginalny ;)

Klusia03

Anonimowy pisze...

dawno mnie nie było ;p ja bym chciała się zgłosić do metamorfozy jesli można ;D? heh , fajne robisz metamorfozy.

Anonimowy pisze...

Mnie ani makijaż, ani strój nie przekonuje. Miało być deszczowo, a wyszło po prostu nijako. Choć kolory cieni mi się podobają. U mnie też teraz leje ; ). Zaraz zapalę świetło, bo mam czarno w pokoju, a okno mam na południowy-wschód ; p.

Tola..xD pisze...

Mnie strój nie przekonuje , jednak makijaz jak najbardziej , uwielbiam takiego typu makijaze (;

Beata pisze...

jak jest pokazane w tej metamorfozie, czasami warto zmienić fryzurę na tą mniej popularną, czasami wydającą się "brzydką". strój dopracowany, bardzo staranny, jednak kolory mnie do końca nie przekonują

Anonimowy pisze...

jak deszcz to dolka wygląda jak by ją prąd kopnął a jej włosy wyglądają jak parasolka która się w tej chwili rozwinęła , ale nie mówię że mi się to nie podoba , jest całkiem spoko :)


Strój jest za kolorowy i nie podoba mi się :/