poniedziałek, 2 sierpnia 2010

patrycjap11 - metamorfoza z hasłem

Wybrałaś ładne oczy, usta, nos, fryzurę, niestety wszystko psuje makijaż. Nie podobają mi się kolory i sposób nałożenia. Jasnoróżowe usta zupełnie nie pasują do tej karnacji. Okulary podobają mi się, no ale mogło być lepiej.

Ocena: 6/10

Tak jak pisałam, twarz mi się podobała, więc zmieniłam tylko usta, wybrałam trochę jaśniejszą karnację, a koka zastąpiłam warkoczykami. Policzki lekko musnęłam pudrem, dodałam też trochę piegów. Na makijaż oczu nie miałam pomysłu, więc nałożyłam biały i bordowy cień. Oczy i tak przykryłam okularami. Usta pomalowałam czerwoną szminką.


Buty, rajstopy, spódniczka- to mi się podoba. Marynarka tu wszystko psuje, nie lubię jej kroju. Pasek ładnie wyglądałby przy innej bluzce, ten top nie przypadł mi do gustu. Były chyba dobre chęci, niestety nie wyszło.

Ocena: 5/10

Mój strój jest bardziej pomysłowy (sorry za skromność). Postawiłam na czerwień i czerń w sportowym wydaniu. Ubrałam Twoją lalkę w czerwone, luźne spodnie, szarą bluzkę i kamizelkę. Do tego dobrałam granatowe buty z odkrytymi palcami, kopertówkę, czarny beret i kilka wisiorków.
Jak się podoba?

14 komentarzy:

Elcias pisze...

Fajnie. Podoba mi się dollka 'po'! ;D
Nie przypadły mi do gustu te czerwone spodnie.

Anonimowy pisze...

a ja nie mam zastrzezen co do spodni. po prostu umiesz zrobic z niczego , 'cos'

czikita00

Lo0la777 pisze...

Em... Nienawidze tych warkoczykow w makijażu 'po', dzieki tobie zmienilam do nich zdanie, bo w takiej kombinacji wygladaja niezle. Stroj całkiem , całkiem, podoba mi sie. Wszystko przełamują te czerwone Gatki ;3

Anonimowy pisze...

ehh.. przez medoll 'po' przypomniała mi się szkoła . Tak jak osoba nade mną nie lubiłam za bardzo tych warkoczyków ale zmieniłam zdanie :>
Strój po nawet,nawet.



BeleVile

Savi pisze...

Oryginalnie ci wyszedł ten strój.
Gepard112.

Alyson998 pisze...

Makijaż jest śliczny, jednak mam zastrzeżenia co do połączenia brązowego i białego cienia. Tutaj, nie rzuca się to tak w oczy. Bardzo mi się podoba.

Trinnyty pisze...

Przepiękne ubranie "po". Uważam, że czerwone spodnie idealnie pasują. Twarz mi się nie podoba.

Klaudia pisze...

Ja też należę do grona osób, którym strój się podoba oraz które przekonały się do warkoczyków. Mojej MeDoll jednak one nie pasują.

botakchce

Magda pisze...

mi się nie podobają warkoczyki, ale stylizacje jest okey

Beata pisze...

achh... kocham te warkoczyki, a szczególnie z czerwoną szminką! mniam.... chciałabym zjeść tą doll :D

Miisadzia-1 pisze...

SUPER STRÓJ !

Ewanilla pisze...

dosyć rzadko widzę na kimś fryzurę "po", ale tutaj bardzo fajnie wygląda. Strój też fajny! :D

Sylwia pisze...

Całkiem ładnie, nie wiem co by tu innego napisać. :D

Filip pisze...

Medoll ''po'' jest o wiele lepsza, aczkolwiek nie przepadam za bezpośrednim połączeniem białego z ciemnymi kolorami. Strój również mi się podoba ;)