czwartek, 19 sierpnia 2010

Czikita00


Twarz przed:

Uzylas ladnych kolorow do makijazu oka i ladnie je polaczylas, wspolgrja one z barwa oczu. Lepiej bylo by gdybys nie uzyla tej czarnej kredki na dolnej powiece, nie wyglada to ladnie. Brakuje mi czegos bardziej wyrazistego na policzkach, ten roz mnie nie zadowala, jest zbyt delikatny. Ogolnie jest dobrze, ale niczym nie powala. Proporcje twarzy zachowane.
Ocena: 8/10

Twarz po:

Postawilam w stylizacji na cieple kolory. Bardzo brakowalo mi brazu jesli chodzi o cienie do powiek, wiec wymieszalam kolory jakie mialas aby go uzyskac. Czarnej kredki uzylam tylko na srodku gornej powieki. Rzesy wydluzylam u gory, pogrubilam cale. Na policzki najpierw nalozylam brazowy roz, a pozniej zlagodzilam go pudrowym rozem i brzoskwiniowym. Usta umalowalam bordowym i dodalam na srodku blyszczyk. Zaczernilam brwi i nieco je obnizylam. Uznalam, ze ciemniejszy kolor wlosow bedzie tu lepiej pasowal, ponadto fryzure zmienilam na taka, ktora jest rzadko uzywana, a w tym przypadku pasowala mi znakomicie.




Stroj przed:


Tutaj brakuje mi ksztaltow, wyglada jakbys zalozyla swojej medoll zgrzebny worek. To co stworzylas kojarzy mi sie ze strojem starszej pani, ktora nie ma czego pokazywac i zaslania sie jak najbardziej. Kolorystycznie wszystko jest dobrane prawidlowo i widac, ze staralas sie zrobic cos swojego i za to masz plusa.


Ocena:5,5/10











Stroj po:
Moja stylizacja jest w trzech kolorach: brazu, bieli i szarosci. Ta spodnica w kwiatki sprawia, ze calosc wyglada mlodzienczo i uroczo. Na nogi zalozylam biale kabaretki, na ramieniu jest torba, glowe ozdabia jasny kapelusik. Stopy sa ubrane w butki z zapieciem na kostke i z zakrytymi palcami








22 komentarze:

Zuza pisze...

Bardzo podoba mi się strój przed, jest taki ... inny. Taka 'babcina' spódnica i elegancka góra. Makijaż... nie uważam go za najpiękniejszego, ale jest ok :)

Miss.Bou

Czikita00 pisze...

Wow - to wydobylo sie z moich ust jak zobaczylam ta kreacje :)
Makijaż mnie troche nie zadowala, a zwlaszcza ta fryzura, ale makijaz jest jak najbardziej udany.

Dziekuje za metamorfoze :)

Unknown pisze...

hmm. wersja przed w makijażu niezbyt mi się podoba, makijaż po bardziej mnie zadowala.
co do stroju, przed jest ładny ale te bransoletki mi tu nie pasują psują cały efekt. strój po śliczny, ale ta torebka gryzie się moim zdaniem ze spódnicą w kwiatki, nie pasują mi też te kabaretki dziwnie tu wyglądają i lalka wygląda jka by nogi były narysowane, ale reszta ok

Weronika. pisze...

Strój po jest świetny! Tylko ta torebka mi nie pasuje ;)

Wiktoria pisze...

Bardzo podoba mi sie stylizacja ubioru po, przemiescilabym tylko lekko torebke, ale poza tym wszystko mi pasuje.

Sylwia pisze...

Makijaż jest taki sobie, aczkolwiek strój jest świetny! Zmieniłabym tylko torebkę. ;)

Anonimowy pisze...

Szczerze mówiąc, uważam, że makijaż oczu przed metamorfozą był bardziej dokładny.
Co do stroju, to bardzo fajny, ale jak już inni pisali - torebka gryzie się ze spódnicą.

Pozdrawiam.
Elizka_15

Ewa pisze...

Zgadzam się z osobą powyżej. ;d Nie ma sensu pisać to samo. Chociaż dodam, że podoba mi się fryzura po. Jest bardzo rzadko spotykana.

Anonimowy pisze...

Przepraszam, jesli mozna w moich obecnych stylizacjach makijazowych znalezc jakies niedokladnosci, ale jest to spowodowane obecnie uzywanym przeze mnie touch padem, ktorym nie potrafie poslugiwac sie tak dobrze jak myszka.
SilverIvy

Tola..xD pisze...

Wspaniała kreacja PO .
Twoje stroje są z takim wspaniałym smakiem wyczuciem .

Kamila01010 pisze...

Kreacja "po" bardzo fajna, makijaż "przed" też .. Jedyne co mi się niezbyt podoba to makijaż "po" . Ładnie wygląda ale ja nie lubię ciemnych ust i tej fryzury ale oczy są piękne. Jest ok. ;P

Magda pisze...

Mi się metamorfoza makijażowa nie podoba, za to strój jest rewelacyjny,
kojarzy mi się z dziewczyną z jakiegoś rancza

BeleVile pisze...

makijaż po nie podoba mi się, podobają mi sie tylko usta, a kreacja jaką stworzyłaś jest cudowna!

Aleksandra pisze...

Strój jest ''po'' jest wspaniały, bardzo mi się podoba ;)

Diana339

Elcias pisze...

Świetna fryzura! Znakomicie pasuje do stroju, który stworzyłaś.

Miisadzia-1 pisze...

Strój PRZED i PO mi się podoba.Twarz Jest cudowna !

Anonimowy pisze...

Strój po jest rewelacyjny!Te kolory wspaniale ze sobą grają,kapelusz dodaje szyku(żałuje że takiego nie posiadam)Natomiast twarz po nie przypadła mi do gustu... mam wrażenie że poprzednio lepiej wyglądała.

Kama_120 pisze...

tak. spódnica jest niesamowita ; D
uwielbiam kompozycje w tych kolorach .

Beata pisze...

nie przepadam za tą fryzurą, ale tutaj wygląda całkiem nieźle ( ; strój tak jak powiedziałaś, bardzo uroczy ;D

Kinia12344 pisze...

Szczerze mówiąc makijaż"przed"bardziej przypadł mi do gustu,ponieważ lubię takie pastelowe kolory.Strój"przed"niestety mniej mi się podoba,ponieważ medoll wygląda jak"papierowa laleczka".Twoja stylizacja stroju jest wprost fantastyczna.Nie mogę się doczekać mojej metamorfozy.Pozdrawiam Kinia12344 :D

Kinia12344 pisze...

Szczerze mówiąc makijaż"przed"bardziej przypadł mi do gustu,ponieważ lubię takie pastelowe kolory.Strój"przed"niestety mniej mi się podoba,ponieważ medoll wygląda jak"papierowa laleczka".Twoja stylizacja stroju jest wprost fantastyczna.Nie mogę się doczekać mojej metamorfozy.Pozdrawiam Kinia12344 :D

Anonimowy pisze...

Twarz nie powala, strój śliczny, ale wieje mi trochę początkowym, starym stardollem. SilverIvy: Ja niestety na touchpada jestem skazana codziennie.