poniedziałek, 2 sierpnia 2010

Anusia_dz.m

Twarz przed:
 Wyglądasz naprawdę źle. Błękit w nadmiarze bardzo często sprawia, ze stylizacja wygląda kiczowato. Raz użyłam tych kolczyków, strasznie mi się wtedy spodobały, ale użycie ich przez Ciebie sprawiło że patrząc na nie mam ochotę na wymioty, z resztą włosy, które użyłaś uwielbiam, ale tu przy nich mam ten sam odruch wymiotny. Ten kolor ust całkowicie nie pasuje do tej karnacji. Brwi są brzydkie i za jasne, nos i usta są zbyt wysoko.
Ocena: 2/10
Twarz po:
Te oczy maluje się naprawdę ciężko, miałam je kiedyś i coś na ten temat wiem. Też użyłam niebieskiego, ale połączyłam go z innymi barwami, fioletowym, szarym i czarnym. Z Twoich szminek jedynie czarna pasowała dobrze. Pokryłam ją błyszczykiem. Ukryłam Twoje brwi w grzywce, bo wyglądały naprawdę źle. Wybrałam takie włosy, aby nadać Twojej twarzy jakiegoś kształtu, teraz Twoja szczeka nie ma takiego obleśnego kształtu.

Strój przed:
Z Twojego stroju jedynym elementem, który jest w miarę fajny są buty, reszta wygląda źle. Bluzka jest elegancka, wiec nie wiem jakim sposobem przyszło Ci do głowy, aby połączyć ja z tą skórzaną (?) kurtka. Tej torby to aż nie chce mi się komentować.
Ocena: 2/10














Strój po:
Nie jest wspaniale, wiem, ale całkowicie straciłam wenę kiedy zobaczyłam Twoja szafę, każde ubranie w innym stylu, nie miałam czego połączyć, wiec poszłam w stronę ubrania na co dzień. Tak mogłaby się wybrać jakaś gwiazdka na zakupy do sklepu, biorąc ze sobą ukochanego pieska.

16 komentarzy:

Anonimowy pisze...

'przed' masakra :// teraz chyba na widok niebieskiego bede wymiotować .
W ogóle karnacja nie ładna i na marchewke tez bede wymiotować.
a po o niebo lepiej, ale nie najlepiej.;)



BeleVile

Klaudia pisze...

Wymioty to przesada ale rzeczywiście mało jest fryzur, które pasują do tego rodzaju twarzy. Makijaż "po" nie zachwyca, ogólnie jakoś bardziej spodobało mi się oko "przed". Strój wyszedł Ci lepiej. W końcu dollki też mogą wyglądać zwyczajnie ;p

botakchce

Elcias pisze...

Fuj, okropna me-doll 'przed'! ;| Ty oczywiście poradziłaś sobie doskonale i zmieniłaś ją nie do poznania. Jest ładna!
Strój nic specjalnego, ale o wiele lepszy niż 'przed' :)

a pisze...

Rzeczywiście metamorfoza twarzy jest b. ładna.
Jestem zapisana do kolejki metamorfozy bez hasła, ale zgł. sie do kolejki z hasłem

Lo0la777 pisze...

Taaak, Dolka nie do poznania 'po'. Makijaz fajny, a stroj ok ale nie zachwyca.

Anonimowy pisze...

przed? "jezu".
po? "wow"

Savi pisze...

Ohh, szkoda, że nie każdy ma jeszcze jakiekolwiek wyczucie stylu. Ta dziewczyna najwyrażniej koch kicz ;///

Gepard112.

Sindy pisze...

Widzę, że zrobiłaś co mogłaś, niestety w niektórych przypadkach nie da się nic zrobić. Ale metamorfoza i tak na plus ;)

Magda pisze...

kiczowato jak pieron.. mi się podobają takie niebieskie pasemka, ale nie w takim zestawieniu.. i w takiej ilości

Beata pisze...

co tu mówić... jest o wiele, wiele lepiej :D

Beata pisze...

po przejrzeniu jej szafy, myślę, że stać cię było na więcej!

Trinnyty pisze...

Dziewczyna nie ma żadnego wyczucia stylu. Twoje stylizacje nie są najlepsze, ale co więcej mogłaś zrobić?

Trinnyty

Miisadzia-1 pisze...

Hmm PRZED jest kiczowato (a tego kiczu jest w dużych ilościach) a PO Tak normalnie,ale dosyć dosyć.

Ewanilla pisze...

makijaż po o wiele, wiele lepiej! Przed rzeczywiście kolor niebieski jest przesadzony. Co do stroju myślałam o trochę lepszym, ale doceniam starania w makijażu po :)

notherynn pisze...

Uwielbiam Wasz gust i Wasze metamorfozy . Cały czas z niecierpliwością czekam na moją ! Macie na prawdę wspaniałe wyczucie stylu i oryginalności. Pozdrowienia.

Sylwia pisze...

Makijażowe "po" jak najbardziej na tak. Ale co do stroju, to mam mieszane uczucia.