piątek, 20 sierpnia 2010

hate.x - metamorfoza z hasłem

Twarz przed:

Zaskakujące pierwsze wrażenie. Niestety negatywnie. Twoja Doll zamiast kusić swoimi krwistymi ustami odstrasza. Myślę, że to za sprawą oczu, które z resztą nie należą do moich ulubionych. Brwi świetnie pasują do tej fryzury. Jeśli chodzi o makijaż - mogłaś bardziej się postarać. Ledwo widoczne, białe łuki były zbędne. Moja ocena: 5/10

Twarz po:

Zmieniłam wszystkie elementy twarzy poza nosem, kolor skóry także pozostał taki sam. Dobrałam dla Ciebie łagodniejsze brwi i moim zdaniem zdecydowanie lepsze oczy. Z Twojej kosmetyczki wybrałam cienie o ciepłych, brązowych barwach oraz czerwony róż. Oczy delikatnie podkreśliłam czarną kredką zarówno na górze jak i u dołu. Naturalne usta prezentują się tu najkorzystniej,a fryzura to wysoko upięty koczek.


Ubranie przed:
Trochę wieje nudą. Prosta sukienka 3/4 Limited Edition, tatuaże i niekoniecznie pasujące rajstopy w panterkę. Oprócz tego żadnego dodatku pomijając wzorki na ręce. Mimo idealnie pokrywających się ubrań zmieniłabym ten strój na inny.Moja ocena: 4.5/10














Ubranie po:
Aż dziwne, że tak prosto udało mi się wymyślić tą sukienkę. Kilkuwarstwowy dół przykryty został przez drapowany, fioletowy "fartuszek" i voila! Do tego te same rajstopy w panterkę tyle,że w ciemniejszej wersji oraz błyszczące szpilki.Ponieważ bez żadnego dodatku byłoby zbyt pusto dobrałam dla Dollki torebkę od Chanel, lekko przymykając oko na złoty łańcuszek ;p. (Zdaję sobie sprawę z rozbieżności stroju i twarzy, jednak ta różnica chyba nie kuję po oczach aż tak wyraźnie :D)

20 komentarzy:

Anonimowy pisze...

a ja myślę, że nie ma tu miejsca na 'przymykanie oka', tylko wszystko musi być profesjonalne, bo przy ocenianiu na pewno odjęłabyś punkt za tą niezgodność. zdjęłabym też panterkę w Twojej stylizacji, bo odstaje od reszty.

notherynn pisze...

Hm, no tak, twarz wcale nie pasuje do stroju. Osobno są świetne. ; )

Kamila01010 pisze...

Stylizacja jest świetna.
Sukienka "po" jest taka inna. ;P

Czikita00 pisze...

Wszystko wygląda znakomicie! :)

Ewa pisze...

Świetna metamorfoza. Dollka o wiele lepiej prezentuje się po ;d Stworzyłaś bardzo ciekawą sukienkę.

Klusia03

weronika pisze...

Medoll "po" wygląda wspaniale! Ja osobiście nie potrafię malować tych oczu.. Ale Tobie wyszło to genialnie.

Strój "po" również mi się podoba. Jedynie usunęłabym tę torebkę i panterkowe rajstopy :)

Anonimowy pisze...

Super stylizacja po .
Tola..xD

BeleVile pisze...

metamorfoza nie do poznania . :D
bardzo ładnie,wszystko mi się podoba.

Ewanilla pisze...

Wszystko jest świetnie, nie ma o czym gadać.

Elcias pisze...

Bez tego fioletowego byłoby lepiej. ;p

Anonimowy pisze...

Nie wiem czy tutaj zgłasza się o metamorfozę? Jak tak to ja poproszę Kate_star95 ;*

Anonimowy pisze...

Nie jest żle, ale mogłoby być lepiej...

Wiktoria pisze...

Metamorfoza MeDoll po jest trafiona lecz kreacja juz nie przypadla mi do gustu.

Kama_120 pisze...

e. niebardzo. ( to się pisze razem ) ? x d
tak jakoś do mnie nie przemawia ; )

Lo0la777 pisze...

Cudny stroj po , przypomina mi sukienke od chanel ;)

Sylwia pisze...

A mi się podoba! ;)

Beata pisze...

mi bardziej przypasował makijaż. nie podoba mi się ta sukienka, bo wg. mnie wygląda jak kawałek połatanej szmatki ;p lepiej by wyglądało, żeby była to jakaś elegancka sukieneczka.

Unknown pisze...

makijaż i twarz cudo, :) Dollka wygląda tak jakoś spokojniej i wgl.

uczestk pisze...

I strój i makijaż są prześwietne! ;)w

Anonimowy pisze...

Wszystko ładnie.