niedziela, 1 sierpnia 2010

Emcioszek18

Zacznę od makijażu. Kolory jak najbardziej dobrze dobrane, powieki mogłyby być trochę staranniej pomalowane. Nie podoba mi się nos i fryzura, nie przepadam za nią. Brakuje mi niestety czegoś.

Ocena: 7/10


Wybrałam dosyć dziwną fryzurę, do której nie jestem do końca przekonana, ale myślę, że sprawdzi się przy mojej kreacji. Pomalowałam powieki czernią, brązem, a następnie wszystko pokryłam białym odcieniem, żeby makijaż nie był za ciemny. Na usta za to nałożyłamostrą szminką i lekko musnęłam je błyszczykiem. Policzki pokryłam różem, teraz Twoja medoll wygląda jak nieśmiała dziewczynka ;>


Lubię czarne stylizacje z dużą ilością różnych ubrań, ale mam wrażenie, że Twoja kreacja nie jest do końca przemyślana. Po pierwsze- parasolka raczej zbędna. Po drugie- na górze wszystkiego jest za dużo, powinnaś zdjąć tą sukienkę z falbanami bez ramion albo zostawić ją samą. Po trzecie- dół byłby ładniejszy bez tej przezroczystej spódnicy. Doceniam jednak starania.

Ocena: 7/10

Masz zdecydowanie za dużo ciuchów, czego skutkiem jest to, że nie mogłam nic wymyślić przez 3 dni. W końcu się udało. Zrobiłam elegancką stylizację, choć może się wydawać trochę dziwna. Sukienka [?] składa się z kilku koszulek i spódnicy, wszystko warstwowo. Do tego dobrałam dwa sznury pereł, beret, zgrabną parasolkę i czarne szpilki.

16 komentarzy:

Klaudia pisze...

Zazwyczaj nie lubię mocno pomalowanych policzków ale ten prawy jest super :D

botakchce

Anonimowy pisze...

'nieśmiała dziewczynka' - dobre :) ogólnie metamorfoza na szóstkę, czekam na kreację.

Anonimowy pisze...

fajna w sumie metamorfoza makijażu :D
czekam na strój ; )





BeleVile

Filip pisze...

Widać zmianę, Twój makijaż jest dużo ładniejszy, aczkolwiek ja bym go bardziej dopracowała ;]
Pozdrawiam

Magda pisze...

jakoś nie zauważyłam tej fryzury wcześniej :) ładnie /po/

Elcias pisze...

Ładnie, bardzo ładnie :)

Elcias pisze...

O, dodałaś już strój!
'Przed' jest strasznie namieszane ;o
Stylizacja Sindy jest piękna.

Klaudia pisze...

Emcioszkowi po prostu lepiej w anielskich kreacjach ;p. Ładny strój, to teraz skocz mi proszę po croissanta do Paryża ;)

botakchce

Anonimowy pisze...

no i strój dodany.
ładny w sumie ; )




BeleVile

Marcela. pisze...

"Po" strój jest taaak piękny,że chyba zwariuję O,O

Lo0la777 pisze...

Fajny czarno-biały stroj... Makijaz tez jest w porzadku (; Ogólnie podoba mi sie (;

Ewanilla pisze...

śliczny strój po! Nie lubię tej fryzury po, ale myślę, że tutaj pasuje :).

Beata pisze...

jest wspaniale! po prostu cię ubóstwiam :D

Savi pisze...

piekna twarz po, a ubranie- mega ;D
Gepard112.

Sylwia pisze...

Ubranie - FENOMENALNE! Nawiązując do stroju przed - co za dużo, to nie zdrowo. Strój przed nie podoba mi się w ogóle. Aczkolwiek tak jak Ola, doceniam starania.

Trinnyty pisze...

Jak dla mnie strój po szczytem geniuszu Sindy. Nie wiem jak to ująć, po prostu zakochałam się w nim.

Trinnyty