wtorek, 3 sierpnia 2010

Wampirzyca929

Twarz przed:
 Osobno lubię zarówno oczy, usta jak i brwi, ale zestawione razem jakoś nie pasują. Wybrałaś do nich okropny, kulfonowaty nos, który został umieszczony zdecydowanie za wysoko.Makijaż jest ok, aczkolwiek ja nie przepadam za takim bezpośrednim połączeniem bieli z ciemnymi kolorami.Brak dodatków mi nie przeszkadza. Moja ocena: 7/10

Twarz po:
 Postawiłam na klasykę. Miałaś mało kosmetyków, ale myślę, ze sobie poradziłam. Lubię tę fryzurę, która w zestawieniu z brązowymi nerdami zmienia medoll w pilną uczennicę. Oczy pomalowałam czarnym cieniem oraz kredką. Rzęsy machnęłam tuszem, zaś policzki pozostały lekko różowe, bez szminki. Na prawym policzku umieściłam pieprzyk. Radzę zakupić sobie jakiś puder na policzki, gdyż nie znalazłam żadnego u ciebie w kosmetyczce.

Ubranie przed:
 Podoba mi się aczkolwiek czegoś brakuje. Buty są bardzo fajne. Sukienka już trochę mniej, wydaje się niedopracowana i taka...prosta.   Jakoś nie pasuje mi stylem do reszty ubrania. Przydałoby się coś na głowę Twojej medoll, może jakaś ciekawa czapka? Moja ocena: 6.5/10.





 







Ubranie po: 
 Stworzyłam sukienkę w odcieniach beżu i karmelu, do której dodałam czarne wstawki na górze i na dole. Składają się na nią spódnica, dwie bluzki, gorset oraz dwa czarne paski. Nogi medoll zdobią szpilki z zapięciem na kostce, zaś z szyi zwisa podwójny, czarny łańcuszek.

13 komentarzy:

Beata pisze...

fantastyczny strój! me-doll też bardzo ładnie wygląda jako "pilna uczennica", jak to opisałaś ( :

Elcias pisze...

Pięknie! Zgadzam się z Beatką :)

Anonimowy pisze...

Ślicznie !
miisadzia-1

Anonimowy pisze...

te włosy są ładne, i myślę, że make-up będzie pasował do stroju :)

Lo0la777 pisze...

Wow ! ta sukienka 'po' jest bardzo fajna, wyglada jak sukienka polaczona ze skrawkow materialow ! Bardzo pomyslowe ;)

Magda pisze...

Wow! Nie zgadłabym gdybyś nie napisała, że ta sukienka 'po' jest zrobiona z kilku par ubrań, a i radzę
odświeżyć listę do metamorfoz, bo ja już byłam, a tu widzę siebie drugi raz..
()kisska17()

Anonimowy pisze...

Boska sukienka oO

Sylwia pisze...

Strój jak i medoll po są śliczne! Bardzo mi się podoba. ;)

BeleVile pisze...

mi jedyne co się nie spodobało w medoll przed to kolor ust. medoll po jest super, też lubie tę fryzurę.Strój po też bardzo fajny, ale tak trochę pusto w nim.
Strój po świetny ! ; ))



BeleVile

Ewanilla pisze...

Ty, rzeczywiście, ja nawet się nie zorientowałam, że ta sukienka jest zrobiona z paru elementów, brawo!

Klaudia pisze...

No nie wiem czy taka pilna, za okularami kryje się raczej czarny charakterek :D Ciekawa sukienka, faktycznie nie wygląda na połączonie kilku rzeczy (:

botakchce

btw; Czy wiecie, że dziś 4? Wyniki castingu!:3

Marcela. pisze...

Genialna sukienka!

Trinnyty pisze...

Przepiękna sukienka! Dopiero teraz zauważyłam te czarne łańcuszki ; ).

Trinnyty