sobota, 28 sierpnia 2010

Anka-lol13

Twarz przed:
Zacznijmy od plusów. Podoba mi się dobór nosa oraz brwi, należą one do moich ulubionych. Strasznie zazdroszczę Ci rozjaśniającej kredki do brwi z Sephory, ja niestety nie miałam możliwości zakupienia jej, mimo iż bardzo bym chciała. Kolor włosów wygląda dobrze do tej karnacji. Baza nałożona jest starannie, aczkolwiek o tym czy neonowe barwy pasują do reszty można by podyskutować. Ja uważam natomiast, ze wszystko zepsułaś usta oczami i ustami. Nie lubię ich, nadają lalkom tępego wyrazu twarzy. Włosów również fanką nie jestem. Moja ocena:
4.5/10

Twarz po:
Starałam się pozbyć nudnego i otępiałego wyrazu twarzy, zmieniając Twoją medoll w rudą i przebojową młodą dziewczynę. Usta pomalowałam dwoma szminkami- oranżową oraz bladoróżową. Oczy zaś musnęłam tylko czarną kredką, która nadała im odpowiedniego kształtu. Do tego dodałam rzęsy machnięte tuszem, lecz tylko na górze i części zewnętrznej na dole. Żałuję, ze nie masz pomarańczowego pudru, którym mogłabym jeszcze bardziej wizualnie rozweselić Twoją medoll. 

Ubranie przed:
Prosta stylizacja, stawiająca przede wszystkim na wygodę. Połączenie koloru czarnego z mahoniowym nie uważam  za jakieś szczególnie świetne, aczkolwiek nie gryzie też zbytnio w oczy. Co do poszczególnych elementów to zdecydowanie wymieniłabym buty, te są po prostu brzydkie. Twój outfit nie trafia do mnie, być może dlatego, że jest nudny. Moja ocena: 
4/10










Ubranie po:
Miałaś sporo ubrań, jednak ja i tak dosyć długo nie potrafiłam czegoś wymyślić. W końcu zostałam przy prostej, acz eleganckiej kreacji składającej się z czarnej spódniczki, bluzki na guziczki, krótkiej kurteczki i prześwitujących rajstop. Dobrałam do niej szpileczki zrobione z dwóch par czarnych butów. 














Ps. Zbiegiem okoliczności jest, że na moim blogu jak i na blogu Klusi03 ukazały się metamorfozy tej samej osoby w tym samym czasie. Moglibyście je porównać? Drugą metamorfozę znajdziecie TU.






13 komentarzy:

Zuza pisze...

Wiesz... ja na wszystkie twoje metamorfozy jestem na TAK. Po prostu godzinami siedzę przed kompem i przeglądam stare metamorfozy :)) Ta podoba mi sie ze względu na oczy, bardzo fajnie nałożyłaś tusze. Ubiór 'po' jakoś mi nie odpowiada, to chyba przez tę bluzkę. Jak już wspomniałam, jestem na TAK ^^

~ Miss.Bou

BeleVile pisze...

Twoja metamorfoza jest świetna, jednak ta na drugim blogu nie zachwyca.

Ewa pisze...

Haha jaki śmieszny zbieg okoliczności :) Przyznam, że twoja metamorfoza podoba mi się bardziej. Dollka nabrała charakteru. Wybrałaś świetne kolory. Na pewno dollka wygląda przyjaźniej. I nie widać już tak tych okropnych oczu. Co do stroju to nie zachwycił mnie za bardzo.

Klusia03

Anonimowy pisze...

Gaqo!
Wkradła Ci się literówka, zamiast
"klusia03" napisałaś "kusia03"
popraw proszę tę dysfunkcję z Twojej strony, ponieważ pomyślę, że jesteś językomaniaczką.
Beata.

Filip pisze...

Mogłabyś droga ''beato'' zdradzić nam swój nick na stardoll?
Nie ma czegoś takiego jak ''językomaniaczka''.

Beata pisze...

myslę, że ta spódniczka mogłaby być nieco dłuższa, a poza tym, to nie mam żadnych zastrzeżeń do tej metamorfozy :D

wracając do pani "beaty", nie rozumiem, jak możesz się pode mnie podrabiać =.=

Anonimowy pisze...

Twarz bardzo ładna, świetnie dobrane kolory. Strój mi się nie podoba. Może przez znienawidzone przeze mnie buty, może przez za krótką spódnicę. Nie wiem, jakiś jest taki nijaki. Ale metamorfoza lepsza niż na drugim blogu.

Tola..xD pisze...

Makijaż po taki jesienny ,uwielbiam lekkie makijeze ;D

Ewanilla pisze...

Metamorfoza po z makijażem jest po prostu świetna. Nie umiem nie umiałabym tak namalować. Strój po jednak mnie aż tak bardzo nie zachwyca, jednak i tak ma to w sobie elegancję. Super!

Czikita00 pisze...

Spódnica może i jest krótka, ale idealnie pasuje do tego zestawu.

Co do pani Beaty, językomaniaczka? To zapewne ty jesteś bajkopisarką.

Czikita00 pisze...

Spódnica może i jest krótka, ale idealnie pasuje do tego zestawu.

Co do pani Beaty, językomaniaczka? To zapewne ty jesteś bajkopisarką.

Anonimowy pisze...

A co wy sobie wyobrażacie, że w Polsce, o sory, jestem za granicą, jest tylko jedna Beata ?

Beata pisze...

no wiesz, ale inna "beata" chyba nie brała udziału w kastingu na stylistkę... dziwna jesteś :D