niedziela, 15 sierpnia 2010

Juliahannah11

Twarz przed:
 Pierwsze co rzuca mi się w oczy- za nisko osadziłaś włosy. Kucyk wygląda bardzo nienaturalnie i nieładnie. Dobrałaś niekorzystny kolor włosów do karnacji. Makijaż jest niezły, dosyć starannie wykonany, aczkolwiek nie podoba mi się tutaj błyszczyk z Luxe. Nie lubię tego nosa. Całość wygląda odrobinę sztucznie.Moja ocena: 5.5/10.

Twarz po:

 Odjęłam Twojej medoll cukierkowości, dodałam zaś stylu naturalności. Policzki musnęłam czerwonym pudrem, a usta pozostawiłam niepomalowane. Makijaż oczu lekko odcina się od reszty wyglądu, gdyż jest mroczny, ale i tak pasuje. Pieprzyk umieściłam pod prawym okiem medoll. Fryzurę wybrałam elegancką, jest to warkocz spięty na głowie.

Ubranie przed: 
Jest nieźle. Wszystkie elementy tego stroju raczej do siebie pasują, aczkolwiek nie rozumiem tej kremowej kopertówki z boku. Czy to ma być jako druga część torebki od chanel? Ja zmieniłabym spódniczkę, zamieniła rajstopy na grubsze i zdjęła nakrycie głowy.Moja ocena: 6.5/10. 













Ubranie po: 
 Stworzyłam urocza, fioletowo-różową sukienkę z grubym, czarnym pasem. Zrobiłam ją z dwóch gorsetów oraz prześlicznej spódniczki. Dobrałam do tego czarne, grube rajstopy, którym dodałam ciekawego połysku, przez inne, prześwitujące. Stopy medoll zdobia zwykłe, klasyczne szpilki.

10 komentarzy:

Unknown pisze...

strój po jest ładny, jak i makijaż


zapraszam na mojego bloga, dodawajcie się do obserwatorów (jak chcecie)

Beata pisze...

me-doll z tym wyrazem twarzy i fryzurą wygląda super ;) jeżeli chodzi o strój również nie źle ci wyszedł!

Trinnyty pisze...

Strój bardzo pasuje do makijażu. Wszystko świetnie Ci wyszło ; ).

Elcias pisze...

Śliczna sukieneczka! :)

Czikita00 pisze...

boska!

Magda pisze...

Cudowna, cudowna i jeszcze raz cudowna sukienka 'po'

Lo0la777 pisze...

Omg. Cudny makijaz po !

Ewanilla pisze...

makijaż świetny, ale strój po mnie nie przekonał.

Sylwia pisze...

Twarz - cudowna! Strój ładny.

BeleVile pisze...

cudo !
i tylko tyle powiem.