niedziela, 1 sierpnia 2010

Pyza98- metamorfoza z hasłem.

Twarz przed:
 Całkowicie biały makijaż oczu nigdy nie wygląda dobrze, a zwłaszcza gdy nałożymy go na dużej powierzchni powieki. Nie lubię tych oczu i nosa. Usta są fajne, jednak dziwnie wyglądają przy tej karnacji. Fryzurę lubię, a kokarda mi nie przeszkadza. Jakoś tak pusto, nudno. Moja ocena: 3.5/10

Twarz po:
 Zmieniłam każdy element twarzy. Do moich ulubionych oczu dodałam pół uśmiechnięte usta oraz ładnie wyprofilowane brwi. Makijaż jest ciemny, kontrastujący z porcelanową cerą medoll. Oczy pomalowałam brązowym oraz fioletowym cieniem, zaś usta bordowym. Policzki musnęłam ziemistym pudrem. Platynowy blond na włosach wygląda ciekawie do takiego makijażu.  Na Twoim lewym policzku umieściłam pieprzyk.

Ubranie przed:
 Nie lubię takiego stylu, od razu kojarzy mi się z najgorszym sklepem na stardoll- Evil Panda.Ta spódniczka jest zdecydowanie za krótka, z resztą noszenie spódnic do trampek jest moim zdaniem passe. Z tych ubrań osobno podoba mi się tylko bluzka bez ramiączek. Moja ocena: 2/10













Ubranie po:
 Starałam się aby Twoja medoll, mimo dziecięcej twarzy wyglądała ładnie i elegancko. Stworzyłam czarną sukienkę z rozłożystym dołem, która idelanie podkreśla linię talii oraz bioder.Dobrałam do niej rękawiczki, torebkę od Chanel oraz koronkowe rajstopy ze wzorem w kwiaty. Na nogi medoll włożyłam czarne szpilki z zapięciem.

13 komentarzy:

inoo pisze...

twarz 'po' jest świetna ubranie z resztą też :]


miSsInuSsia

Miisadzia-1 pisze...

Cześć,przepraszam za nie odwiedzania bloga,ale byłam nad morzem i nie miałam czasu na komputer.
A tak to fajna metamorfoza.

Elcias pisze...

Łał, świetna sukienka! :)

Magda pisze...

nie no sukienka wymiata :)

Weronika pisze...

Jej.! Jak moja doll świetnie wygląda po , dzięki , i ta sukienka po też jest super

pyza98 ; )

Lo0la777 pisze...

Mi nie za bardzo podoba sie sukienka, ale makijaz jak najbardziej ;)

Anonimowy pisze...

oto udowodniłaś, że z niczym nie wyróżniającej się medoll można zrobić bóstwo ! pieknie !



BeleVile

Klaudia pisze...

Pierwsza metamorfoza z hasłem, która mi się podoba! A ta suknia chyba aż za bardzo podkreśliła biodra ;p Mimo wszystko jest świetna.

botakchce

BeleVile - racja ;)

Anonimowy pisze...

elegancko. ^^

Ewanilla pisze...

o rany, ale śliczna stylizacja ubraniowa!!!

Beata pisze...

fenomenalnie! ta sukienka sprawia, że optycznie nadaje jej kobiecych kształtów. poza tym uwielbiam te rajstopy (;

Sylwia pisze...

BeleVile i 1bubu3 - racja, racja :D.

Trinnyty pisze...

Bardzo ładna buzia po.

Trinnyty