sobota, 31 lipca 2010

Olcia1304

Twarz przed:
 Pomijam sprawę dodatków i makijażu, gdyż wiem, że nie miałaś z czego zrobić coś ładnego. Aczkolwiek dla mnie wcale nie potrzeba kosmetyków i dodatków aby zrobić ładna medoll, naturalna też może dobrze wyglądać. Ty zawaliłaś z oczami, nosem  i włosami, nie podobają mi się. Ogólnie medoll jest chaotyczna i całkowicie nie w moim stylu. Moja ocena: 2/10

Twarz po:
  Wiem, wiem, jest przeciętnie, ale ja nie jestem czarodziejką i nie potrafię z niczego zrobić coś wyśmienitego. Rzęsy pomalowałam wydłużającym oraz pogrubiającym tuszem. Dodałam do tego blado różową szminkę i czarne brwi. Do rzęs przykleiłam jedną parę ledwo widocznych sztucznych.Co tu więcej mówić, doprawy nie miałam co zrobić,ale moim zdaniem i tak jest lepiej niż ''przed''.

Ubranie przed: 
 Ta sukienka jest niezła, fajnie połączona, aczkolwiek ja  za tą spódnicą ( z różowymi wstawkami) nie przepadam. Torebka nie pasuje, zmień buty na zakryte, klasyczne szpilki, dodaj coś na głowę a będzie ok. Moja ocena: 4.5/10














Ubranie po: 
 Mimo wszystko szafę miałaś nawet, nawet. Stworzyłam sukienkę w kolorach czerwonym i czarnym. Zrobiłam ją z czarnej bluzki bez ramiączek, spódnicy, sukienki oraz czerwonych szelek. Dodałam do tego przezroczyste rajstopy oraz szpileczki z zapięciem na kostce.

14 komentarzy:

Anonimowy pisze...

nooo ładna, ładna metamorfoza :D
z medoll nie zrobiłaś cudu , ale stroj swietny ;D




BeleVile

Elcias pisze...

Widać zmianę w wyglądzie :D Śliczny strój 'po'.

Lo0la777 pisze...

Bardzo ładna metamorfoza, a makijaż 'po' jest bardzo naturalny. ;) Podoba mi sie .

Klaudia pisze...

Nos wylądował chyba za nisko, ale rzeczywiście jest lepiej. Pieprzyki też ją zmieniły - ciut. Strój szalenie mi się podoba! :3 Ogólnie w normalnym życiu mam słabość do szelek, są super! A.. ładne buty :d

botakchce

Anonimowy pisze...

Dzięki za metamorfozę ;D
Bardzo podoba mi się strój "po". ;) Jest świetny xD

Anonimowy pisze...

Dzięki za metamorfozę.;D
Bardzo podoba mi się strój "po". ;)
Jest świetny xD

Olcia1304

Anonimowy pisze...

metamorfoza zdecydowanie na plus

Ewanilla pisze...

strój po troszkę mi się nie podoba, ale mi się makijaż po jak najbardziej podoba, jest fajny! :D

Miisadzia-1 pisze...

Strój "po'myślę że,jest fantastyczny ! Makijaż OK.

Magda pisze...

nice naprawdę coś z niczego

Beata pisze...

dla mnie jesteś czarodziejką! świetna sukienka bardzo seksownie ;p

Sylwia pisze...

Ubranie po jak najbardziej na tak. A doll po jest naturalna, delikatna - także na plus.

Trinnyty pisze...

Podobnie jak Beatka, uważam, że strój jest ładny, bardzo podkreślający kobiecość lalki. Pasuje do takiej naturalnej, nieco naiwnie wyglądającej twarzy.

Trinnyty

Anonimowy pisze...

Stoj wybrałaś nie za ładny bo jak dla dziwczyny w pod latarni, lub jak z baru kelnerka. Obrzydliwe!