sobota, 17 lipca 2010

Tomek11111

Twarz przed:
Pierwsze co mi się nasuwa na myśl: oryginalnie nie znaczy ładnie. Wiem, że pewnie wiele osób to mnie by tym zdaniem określiło, ale według mnie do Twojej medoll również to pasuje. Nie wiem o co tutaj chodzi. Oczy zrobiłaś (powiedziałabym pomalowałaś, ale to coś na oczach nie zostało namalowane) na mroczne, okulary nawiązujące do nowoczesności i usta pomalowane seksowną, czerwoną szminką. Pomieszanie z poplątaniem.

Twarz po:
 W mojej stylizacji medoll wygląda raczej na zbuntowaną nastolatkę. Oczy pomalowałam delikatnie czarnym cieniem. Rzęsy, aby jeszcze bardziej podkreślić kształt oka, machnęłam maskarami wydłużającą i pogrubiającą. Wybrałam starannie uczesane włosy z prostą grzywka opadającą na czy. Okulary zrobiłam z dwóch par- ciemnej (pod spodem) i w kolorową zeberkę(na górze).

Ubranie przed:
 Tak samo jak w przypadku makijażu, nic tu do siebie nie pasuje. Paski na bluzce-ok, ale do tego paski na torebce? Passe. Elegancki kołnierzyk do niczego s tym stroju nie pasuje. Nie rozumiem motywu przewodniego, nie rozumiem zamysłu tej kreacji.














Ubranie po:
 Nienawidzę Cię! A wiesz dlaczego? Bo masz zajebistą szafę :D Wybrałam z niej przepiękną spódnicę w kwiatki która połączyłam z bikini w tym samym kolorze, robiącym za górę sukienki. Połączyłam to z kremowym bolerkiem oraz czarnymi i czerwonymi dodatkami- torebką, koralami i szpilkami. Na głowę turban w kolorze sukienki  ;p Całość nawiązuje odrobinę do folkowego stylu.

13 komentarzy:

Ewanilla pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Ładniej po,
rzeczywiście to ubranie "przed"
nie pasuje do siebie, "gryzie się''
to tak jak by założyć spodnie w kratkę do bluzki w grochy :P

Tomek11111 (DajanaL) pisze...

Dzięki za metamorfozę ;) twarz po przemianie zupełnie mi nie odpowiada za to ubranie jest jak najbardziej na tak. :)

esti12 pisze...

Meedol po jest boska!
Ale strój mi się nie podoba. x D

Anonimowy pisze...

Czy to styl lady gagi???
to mi się nasówa na myśl

plami97

Tomek11111 (DajanaL) pisze...

NIe lubię gagi więc się na niej nie wzoruje

Beata pisze...

mnie się baaardzo podoba! szczególnie ta sukienka <3 czekam na więcej :D

Tola..xD pisze...

Super .
Twarz przed byłą dziwna .
Masz rację mówiąc
Oryginalnie nie zawsze znaczy ładnie.

Elcias pisze...

Ładna spódnica, ta w kwiaty :>

Sylwia pisze...

Znowu metamorfoza ubraniowa jest świetna! Jednak ja zdjęłabym ten turban. :P

KamiKam pisze...

Ładna spódnica,jednak turban mnie martwi .

Anonimowy pisze...

boże, co to jest ?! mówię o stylizacji przed, o ile można to nazwać stylizacją.. to jest raczej narzucenie na siebie co popadnie.
Twoja stylizacja jest świetna :))

Aleksandra pisze...

Świetna metamorfoza.
Jestem pod ogromnym wrażeniem ;)

Diana339