czwartek, 15 lipca 2010

._Liana_.

Twarz przed:
 Czy tutaj potrzebny jest komentarz? Bo ja uważam, ze nie.

Twarz po: 
 Z Twojej świecącej pustkami szafki na kosmetyki i dodatki udało mi się (!) wybrać kilka rzeczy, które wyglądają w miarę normalnie. Oczy pomalowałam czarną kredką oraz dwoma tuszami do rzęs-pogrubiającym i wydłużającym. Usta i reszta zostały czyste, zaś na nosie ''wiszą'' okulary-nerdy.


Przykro mi, ale jestem zbyt nieutalentowana aby wykonać  coś z Twojej szafy (o ile można ją tak nazwać).

12 komentarzy:

Miisadzia-1 pisze...

O boż,JAK ONA WYGLĄDA PRZED ! Przed jest fuuu.Zrobiłaś to,co mogłaś i wyszło dosyć fajnie

esti12 pisze...

W końcu nie było łatwo.Ale coś wymyśliłaś.;/

Elcias pisze...

wow, boska doll przed! ._.

Filip pisze...

Elcis, albo rzuciłaś sarkazmem albo nie masz oczu :O

muffin . pisze...

No co wy, przed jest o ffffiele lepsza!!! -_-

miSsInuSsia pisze...

Wow.! Co to jest za lalka?! Gaga zgadzam się z tobą co do komentarza Elcias.. :)

Unknown pisze...

Hahahaahah tak jakże śliczna doll, chyba uciekła z wariatkowa i wpadła na samochód z klaunami :p

Hillgilly pisze...

dziewczęta drogie, nie można tak rzucać słów. jeżeli ma taką dolkę, to albo jej się to podoba, albo się zgrywa. nie nasza sprawa, do tego jaki ma gust, co lubi i co jej się podoba.

Unknown pisze...

masz rację hillgilly, pewnie tak chce zdobyć hmmm...... sławę?

Beata pisze...

przyznam, że przed było na prawdę okropnie

KamiKam pisze...

Nie patrząc na dodatki i makijaż przed,jej twarz nie jest taka najgorsza.

Filip pisze...

Tak KamiKam, tyle, że tę twarz zobaczyłaś dopiero w ''po'', bo ja jej w ''przed'' nie dostrzegam ;p