sobota, 24 lipca 2010

anka4151

Zacznijmy od tego, że makijaż jest bardzo niestaranny. Powieki są okropnie pomalowane, a ja nie przepadam na świecącymi cieniami. Rozumiem, że czarna kredka to podstawa, ale tutaj jest jej za dużo. Mam wrażenie, że fryzura jest trochę za wysoko. Podsumowując- wyszło niechlujnie. Cieszy mnie jedynie fakt, że nie ma tutaj żadnych kiczowatych dodatków.

Ocena: 5/10


Zmieniłam makijaż na bardziej delikatny. Powieki pomalowałam fioletowym i seledynowym cieniem. Brakowało mi niestety tuszu do rzęs i jakiejś jasnej szminki, ale w tej chyba też jest dobrze. Obniżyłam trochę nos, wyżej ustawiłam oczy i twarz od razu inaczej wygląda. Wybrałam również dziewczęcą fryzurę w kolorze ciemnego blondu, która podkreśla kształt twarzy.

Strój sprzed metamorfozy jest dosyć zwyczajny jak na standardy stardoll'a. Nie lubię koloru różowego, a ta chusta kojarzy mi się ze stylem emo. Biała torebka w kolorowe napisy dziwnie wygląda przy tym ciemnym kombinezonie. Buty są w zupełnie innym stylu, można powiedzieć, że pasują jak słoń do karety.

Ocena: 3/10

Wybrałam dla Ciebie eleganckie zestawienie w jasnych kolorach. Zwiewna sukienka pełni tutaj funkcję spódniczki. Do tego ubrałam Twoją lalkę w beżowy sweter, bolerko i białe rajstopy. Wprowadziłam również trochę czarnego koloru w postaci torebki, eleganckich butów i paska. A pudel się sam przybłąkał :>

13 komentarzy:

Klaudia pisze...

Racja, usta lepsze byłyby jaśniejsze :) Strój może być:D

botakchce

Filip pisze...

Może nie wyszło jakoś cudownie, ale cel każdej z metamorfoz został osiągnięty- jest lepiej niż ''przed''. Rozumiem, czasami trudno jest zrobić coś ciekawego, sama muszę niekiedy przez coś takiego przejść ;p

Anonimowy pisze...

jaśniejsza szminka bardziej by pasowała, masz rację. Ale w sumie obie stylizacje "po" są lepsze niż "przed" :)


BeleVile

Magda pisze...

fajne

Anonimowy pisze...

Ogólnie mówiąc, po widać poprawę.

Elcias pisze...

Bosko nie jest, ale widać, że się napracowałaś i zmieniłaś dollkę na lepsze :)

Lo0la777 pisze...

Bardzo ładny jest makijaż "po" . Widać Droga GaGo, ze przykladasz sie do metamorfoz. Chociaz gdybys zrobila cos byle jak i tak by bylo pieknie (;

Anonimowy pisze...

Gago nie możesz pisać, że jest lepiej niż przed, bo nawet odczucia 50 osób na lepiej nie mogą przeważyć jednej na gorzej...
Zgodze się, ze wygląd twrazy przed był niechlujny i niestaranny, natomiast po jest uroczy... Dziewczęcy. I dzięki cieiom na powiekach lalka nabrała uroczego wyrazu twarzy. Strój przed kiepski, podoba mi się jak określiłas buty -trafiłaś w 10. W stylizacji po nie pasuje mi to bolero -za dużo i buty...Wybrałabym jakieś matowe.
Pozdrawiam AC

Filip pisze...

AvieCullen, niby dlaczego?

Beata pisze...

cudowny makijaż, idealne połączenie fioletu i seledyny. kreacja także mi się podoba, ma ten urok :D

matylda. pisze...

Taka se... ;/

Ewanilla pisze...

Makijaż przed rzeczywiście bardzo niestaranny, ale po jest bardzo ładny, fajne wrażenie robi ta opaska. Ale w tym stroju po trochę czegoś za dużo. Ale ładnie, najładniej wyglądają te połączone ze sobą kolory.

Savi pisze...

ładny makijarz ,,po''.
Gepard112.